Chikane fra udlandet

• Udforsker
  • 14 kommentarer
Vi har igennem længere tid modtaget opkald på vores fastnettelefon og når man tager telefonen kan man intet høre i nogle sekunder derefter et bip og så en kvindestemme der siger "Goodbye". Nogen andre der har oplevet dette? Hvad kan der gøres ved det??

VH Daniel

4 Kommentarer

Jeg har samme problem, og er blevet nød til at tage min fastnet helt fra nu, da den ellers ringer 1 til 2 gange i timen - hele døgnet, fra adskillige af disse numre. Politiet vil ikke tage sig af det.

Jeg ved, det ikke er TDC's skyld - men ved i noget om, hvad udsigterne er til en løsning? Som det er nu, er det jo hul i hovedet at jeg betaler for en telefon, jeg ikke kan bruge mere.

Jeg har samme problem Gal humørikon det har stået på i 3 uger nu og det er ved mig hver tirsdag og det nr min telefon viser er 00324 ?? 

Både jeg og mine forældre har samme problem. En "opkald goodbye" søgning på Google viser at mange er plaget af disse opkald.

Er det muligt at blokere opkald fra visse lande eller samtlige udland?

Omdømme 3
Hej Daniel.

Det er bestemt ikke umuligt at blokere visse numre fra at kunne kalde en op.

Men TDC's politik ang. disse chikane kald, er at det SKAL gå igennem det lokale ordenspoliti.

Politiet har deres egen procedurer, og kontaktpersoner ved TDC, der kan tage hånd om disse problemer. Vi ved godt at politiet til tider, siger de ikke vil tage sagen, men det skal de faktisk, så det er nok bare med at være lidt hård med dem, og presse sagen på.

Håber det besvarede dit spørgsmål, ellers bare skriv herinde igen.

Alex

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P