Bynet / home trio

• 0 kommentarer
Vi bor til leje i en boligforening, hvor vi er tvunget til at betale for den lille pakke ved kabel tv.

Hvis vi så samtidig vil have home trio bliver det for dyrt at modtage tv.

Er der nogen der har en idé om hvordan man slipper for at betale til den lokale antenneforening?

Jeg mener personligt at vi lever i et frit land med selvbestemmelse, og dette skulle vel også gælde hvorledes man modtager et tv signal.

Hilsen Henrik

1 Kommentar

Omdømme 5
Hej,

Når du bor til Leje, i en boligforening, hvor der et KabelTV, er det typisk beborforeningen der har bestemt at i som minimum skal have den lille pakke.

derfor hvis du ikke selv har mulighed for at tege til bebor møder, kan være forde der er valgt repesentanter skal du gå til representanten for dig, hvem det er kan du få oplyst ved at ringe tl boligforeningen.

er det ikke et repesentant skab, så er det dig selv der skal forslå det ved et bebor møde, i følge lovningen skal din boligforening oplyse dig pr. brev om hvornår det er.

Ja, det er et frit land vi lever i, men det er også et demokrati. der for kan en grube tage beslutninger som berør en anden grube, så den eneste løsning er at indvolvee sig i den demokratiske prosess.

Personligt synes jeg selv det er best måden det er lavet på hvor jeg bor, har har vi mulighed for at bruge antænne foreningen, eller lade vær, vi bestemmer selv, voligforeningen har enda sat en parebol antænne(uden omkostninger) op så vi også har den mulighed. Mej jeg har selv haft en finger med i spillet her.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)