Brug af mobil i udlandet

Jeg har netop været på ferie i udlandet (Thailand) og havde i den forbindelse brug for at sende en SMS til en Thailandsk mobiltlf.  umiddelbart efter ankomsten. For at være sikker på at gøre det korrekt, besøgte jeg min lokale TDC-butik for at få vejledning, men de havde desværre et temmeligt ringe kendskab til hvordan fremgangsmåden var.  2 ekspedienter blev til sidst enige om at jeg skulle skrive +66 foran det lokale mobilnummer, men beskeden nåede aldrig frem.    PS  Jeg har tidligere prøvet at sende en SMS fra Danmark til Thailand og her brugte jeg 0066 foran det lokale nummer, men heller ikke denne besked nåede frem.

Jeg håber en med det fornødne kendskab kan give mig fidusen til at få det til at virke, inden min næste rejse til Thailand.  På forhånd tak.

mvh

Tascon

1 Kommentar

Omdømme 3
Du skal fjerne nullet som er før deres telefonnumre, det er nøjagtig det samme med england. det er et tal du bruger hvis du ringer fra thai nummer til thail nummer. du har sikker skrevet +66087464xxxx men du skal skrive +6687464xxxx

Dette vil med garanti virke.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P