Bredbånd via Homebox Hjælp! :) | YouSee Community

Bredbånd via Homebox Hjælp! :)

jeg har et spørgsmål som jeg håber en eller anden kan svare på. Jeg har bredbånd og spiller en del online spil men homeboxen er simpelthen for ustabil og taber forbindelsen i tide og utide. Så mit spørgsmål er så kan jeg gå ud og købe en god router med indbygget modem og så bruge sådan en istedet eller er det lukket land. på vægen har jeg en stikdåse med 1 Stik / Kabel i og det går til xDSL på boksen jeg kan se at man kan købe routere hvor der er modem i og stikket til indgang hedder DSL er det det samme osv.?  Håber nogen kan hjælpe [i] 

5 Kommentarer

Omdømme 6
Badge +1
De er ikke svære at finde på nettet.... Men jeg vil ikke anbefale noget frem for andet. Og jeg vil heller ikke hjælpe med at sætte det op :-)

Vh

Peter

Hej Peter 

Tak for dit svar, Jeg må på jagt så Glad humørikon har du evt. en idé om hvad modem jeg kan bruge eller hvor det kan købes? jeg har ikke Telefoni eller TV via bredbånd kun Internet. 

VH. Alex

Omdømme 6
Badge +1
Du kan godt bruge dit eget udstyr. Men du skal vide hvad du gør, da der naturligvis ikke ydes support på det.

Hvis du også har bredbåndstelefoni og TV skal du forvente yderligere udfordringer - og i praksis får du nok ikke telefoni og TV op at køre..... Men internetforbindelsen er til at have med at gøre.

Men husk - du er HELT og aldeles på egen hånd og uden support af nogen art.

Vh

Peter

Ja det har jeg og de har kørt overvågning på min forbindelse osv. Og alle kabler i og udenfor huset er lavet af en tdc teknikker for 3 mdr. Siden. Og alt uden held. så derfor vil jeg prøve ny router og modem hvis man kan. Men tak for svar kim Glad humørikon
Omdømme 5
Badge
Har du kontaktet TDC, der må jo være en fejl et sted og det er ikke sikkert at det er routeren der er skyld i problemet.

Nederst på denne side kan du finde relevant kontaktinfo til TDC.

Mvh

Kim

Besvar