Pludselig kan jeg ikke leje film.
Internet, tv og webtv samt selvbetjening er ok.
Men når jeg vil leje film på nettet siger I at jeg sidder på en udenlandsk ip?????
Jeg har taget skærmdumps jeg kan sende til Jer !
Hilsen Helle
Omdømme 1
Hej Helle
Tak for dit indlæg :-)
Det er desværre en generel fejl for mange lige pt. Der er fundet en midlertidig løsning indtil vi får rettet fejlen.
Måden du ser filmen på efter du har lejet den, er ved at klikke på "Mit TDC -> Film -> Mine film" og så skulle du gerne kunne se dem der!
Vi arbejder selvfølgelig på højtryk for at få det op at køre normalt igen.
Mvh Jens
TDC
Tak for dit indlæg :-)
Det er desværre en generel fejl for mange lige pt. Der er fundet en midlertidig løsning indtil vi får rettet fejlen.
Måden du ser filmen på efter du har lejet den, er ved at klikke på "Mit TDC -> Film -> Mine film" og så skulle du gerne kunne se dem der!
Vi arbejder selvfølgelig på højtryk for at få det op at køre normalt igen.
Mvh Jens
TDC
Besvar
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.