Bredbånd og webtv


  • Deltager
  • 1 kommentar
Pludselig kan jeg ikke leje film.

Internet, tv og webtv samt selvbetjening er ok.

Men når jeg vil leje film på nettet siger I at jeg sidder på en udenlandsk ip?????

 

Jeg har taget skærmdumps jeg kan sende til Jer !

 

Hilsen Helle

1 Kommentar

Omdømme 1
Hej Helle

Tak for dit indlæg :-)

Det er desværre en generel fejl for mange lige pt. Der er fundet en midlertidig løsning indtil vi får rettet fejlen.

Måden du ser filmen på efter du har lejet den, er ved at klikke på "Mit TDC -> Film -> Mine film" og så skulle du gerne kunne se dem der!

Vi arbejder selvfølgelig på højtryk for at få det op at køre normalt igen. 

Mvh Jens

TDC

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)