Bredbånd - latterligt.!.

• Deltager
  • 0 kommentarer
Pris for en bredbånds pakke "20/1", = 250kr pr mdr.  

Det kunne jeg desværre ikke få, da forbindelse ikke er god nok, så bliver oprettet som en 5/1, bortset fra at alle andre end kundeservice ikke ved det... (Sælge ved det, og teknikerne ved det).

Nu koster if. min nye rening en 2mb/512, 

Vent på det.... 264KR! [i], 

Yes, det vil sige, at jeg betaler flere penge for en langsommer hastighed...

Ud over det kommer der oven i 2/512 linien nu en ekstra basis linie til 45kr [i], det er dejligt at betale 300kr, for noget langsomt internet, man skulle betale 250kr for en langt hurtigere... hvad går der lige galt?

3 Kommentarer

Omdømme 4
Hej Aikoto

Jeg forstår ikke helt hvad du mener, når du skriver sådan?

Jeg forstår, at du påpeger at TDC sælger en bredbåndspakke med hastighed op til 20/1 - hvis linjen der hvor du bor kan bære det. Men ellers leveres den højest mulige hastighed op til 20mb/s. Kan din linje trække 8mb/s, så er det det du får.

Grunden til at det er sådan, er at så er det ikke hastighed der konkurreres på.

Hvad er det så du mener med at nogen ikke ved "det"?

Jeg forstår ikke helt det med din "nye" regning.

Vil godt forsøge at hjælpe dig. Vil du forsøge at forklare igen - husk ikke at skrive telefon numre og andre privat oplysninger offentligt. Hvis du vil have dem med, skal du sende det på en PM til mig.

Hilsen

Hej Patrick, 

wow endelig en TDC der svare, til må være nyt, men super fedt.!.

Jeg bestilte en 20/1 linie, hos en sælge der sagde han vil sætte det igang.

Da jeg så kun modtog 5/300, tog jeg kontakt til TDC, som testet linien, for fejl, og fandt ud af der var mange fejl og satte den ydeligere ned, dertil sprugte jeg så en Tekniker (Jeg har navnet på), om jeg stadig skulle betale fuld pris for en 20/1, hvortil jeg fik svare "Nej, Du skal selvfølgelige ikke betale fuld pris da vi ikke kan give dig den lovede hastighed". Samt at han kunne se min forbindelse aldrig har været oprettet til en 20/1, men kun en 5/1. Han forsikkeret mig om, at hvis jeg fik en regning på det fulde beløb skulle jeg klage, det valgte jeg at gøre, for kun at få et svar tilbage om at jeg har heletiden været oprettet til en 20/1, men man nu skulle nedsætte mit abbonoment, så jeg fik det til billigere penge, da de ikke kunne levere 20/1, eller noget i nærheden af hvad jeg kunne modtage.

(Ja, jeg har ikke engang 5/1)

Dengang jeg bestilte 20/1, skulle jeg betale 250kr i mdr.

nu efter mit hastighed er blevet sat ned, har jeg fået en ny regning på en 2/512 linie, på 264kr + en basis linie til 45kr = 309kr.

Så for at sætte det op.
20/1mb - 250kr pr mdr.

2/512 - 309kr pr mdr. 

Så det lader ikke til at jeres systemer er koblet sammen, siden man kan få så mange forskellige svar.

Omdømme 4
Hej Aikoto

Allerførst: Grunden til, at du ikke får svar fra TDC her på forum, er at det er et "Kunde til Kunde" forum. Vi kan simpelthen ikke nå at besvare alle de henvendelser som kommer. Vi arbejder på at tage det tilfældige ud af, om du, når du efterlyser svar fra en TDC ansat, også får det. Nu kommer det lidt an på hvor travlt der er og om der er en af os, som "falder over" indlæget. Og nyt er det ikke, jeg har skrevet her på forum i 2 år nu.

Til sagen.

Jeg skal bruge en PM (Privat Meddelelse) fra dig. I den skal du skrive det nummer din linje ligger på og jeg skal have navnet på den TDC'er som har lovet dig en billigere forbindelse. Ikke så jeg kan slå vedkommende i hovedet, men så jeg kan høre, hvad du skal have. Også må vi tage den derfra.

Jeg er helt enig med dig i, at det lyder underligt, du betaler mere for mindre og det skal vi selvfølgelig ha' lavet om på, så vidt det er muligt.

Så du skal til tasterne og fortælle historien igen, denne gang med navne og med privat oplysninger. Men husk at sende dem til mig på PM, så du ikke står med personlige oplysninger offentligt Glad humørikon

Hilsen

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P