bredbånd - hvordan

Jeg skal flytte og må desværre skippe mit Yousee - men jeg er fuldstændig hægtet af mht. internet.

Kan alle få bredbånd, eller skal der kabel ind i huset?? Der er en box i lejligheden der hedder Telsey, men ellers ikke andet ens alm. telefonstik...

Jeg har som krav at det skal være trådløst, da jeg har 2 teenagere...

Nogle gode ideer??

4 Kommentarer

Omdømme 4
Hej Helle7430

Jeg ved ikke om du kan bruge det her, men det er en vejledning til hvordan Telsey tilsluttes.

Se dette link.http://www.comx.dk/UserFiles/PDF/Tilslutningsvejl/Nye/Tilslutningsvejledning%20Telsey.pdf

hilsen bbs

Hvis Telsey-boksen er den, som bbs linker til, så er det nok en fiberforbindelse, og så er den nok at foretrække. Så skal der tilsluttes fx en trådløs router for at få trådløs forbindelse til PC'erne.

Men ellers kan du sikkert få internetforbindelse gennem telefonstikket. Måske kan du også få TV den vej, men det afhænger af, hvor god forbindelsen er.

Omdømme 4
Hej jeje

Jeg tror også det er en fiberforbindelse, men jeg har ikke så meget forstand på det, sendte linket, så andre måske kan hjælpe, som har forstand på den slags tingBlinkende humørikon

hilsen bbs/Bente

Omdømme 5
Badge +1
Nu skriver du ikke om du skal bo til leje.

Flere steder her på Fyn er det sådan at når man lejer en lejlighed hvor der er en fiberforbindelse (fra en anden udbyder end TDC....) så er der et basis abonnement inkluderet i lejen. Så det var værd at tale med din udlejer før du anskaffer andet.

Men den trådløse router slipper du ikke for selv at anskaffe. Heldigvis er de nemme at få fat i og de er ikke så dyre. Bilka har dem f.eks.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)