Svar

Bredbånd.

Badge
Jeg under mig over man som kunde ikke kan får en 20 mit medmindre man har tdc home

lade det sig slet ikke gøre at man kan får en 20 mit gemmen kobbeledninger

unden at skulle gøre mig klog huske jeg på et tidspunkt hente en 20 mit ned gik fino men pluslig fik jeg denne besked at jeg ikke kunne får mere end 10 mit.

og synes ærligt at i tage ved vedr. en 10. mit om mdr..

hej og god jul..

icon

Bedste svar af miela1 22 december 2010, 23:33

Hej,

Her jeg forstået dig rigtig, du vil gærne have en 20 megabit forbindelse, men kan kun få en 10 megabit?

Hvis, så er der mange ting der spiller ind i hvor høj en forbindelse du kan få, du må bla. ikke bå mere end 2 km fra nærmste central, så er der også kablerne i dit hus og kablernerne der ligger i jorden, dres stand skal der også tages højde for.

om du har home duo eller trio skulle ikke have indflydelse på hvor høj forbindelse du kan få.

Se original

3 Kommentarer

Omdømme 5
Hej,

Her jeg forstået dig rigtig, du vil gærne have en 20 megabit forbindelse, men kan kun få en 10 megabit?

Hvis, så er der mange ting der spiller ind i hvor høj en forbindelse du kan få, du må bla. ikke bå mere end 2 km fra nærmste central, så er der også kablerne i dit hus og kablernerne der ligger i jorden, dres stand skal der også tages højde for.

om du har home duo eller trio skulle ikke have indflydelse på hvor høj forbindelse du kan få.

Badge
Hej du forstod rigtigt ærligt under mig også over det så ikke kan lade sig gøre bor rimeligt tæt på en central men ok kan være det er kobbe da stå af vil jeg ikke gøre mig klog på..

men tager en tjekke med tdc om det

pænt tak for svar og glædelig jul.

Omdømme 5
Hej,

jeg har sendt dig en jule hilsen, som PM

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@