Bredbånd | YouSee Community

Bredbånd

Hej TDC, det er meget besværligt at komme hertil! Sikken en omgang hjemmeside. Mit spørgsmål: hvormeget er forbruget på min HomeBox ADSL. Jeg kan ikke finde oplysninger om dette på brugsanvisningen. Boxen er jo koblet til nettet hele tiden, så et vist forbrug må der være. Please et svar. Mvh. Mog

7 Kommentarer

Omdømme 4
Hej Jeps-92

Jeg kigger da lige forbi :-)

Moha05, TDC Homebox benytter ca. 0,2-0,3 kWh per døgn og 70-100 kWh om året.

Venlig hilsen

Martin

TDC Forum Moderator

Omdømme 6
Hej,

Lige først På tdc forum er det ikke TDC du har fat i men TDC kunder.

så leder du efter hvad du heltpresis bruger, er det desvære umuligt for os at sige.

men gennerelt bruger Homeboxen i sigselv ikke noget/meget lidt internet forbrug, men jeg kan ikke helt forstå hvad du vil bruge den oplysning til, for når du har en Homebox har du også Home trio eller en af de 3 Home Duo, som jo er flat rate abonnemnter(det vil sige du bataler et fast beløb, ikke efter hvormeget du bruger).

nu må du sige til hvis jeg har misforstået dit spørsmål.

Omdømme 3
Ævs...

Mener ski da at der er et eller andet sted man kan se hvor meget data der er strømmet igennem ledningerne...

Det ligger gemt væk et skummelt sted under selvbetjening - Og nu kan jeg selvfølgelig ikke finde det..

Umiddelbart har du ikke det helt store at bruge det til, andet end at se hvor meget trafik der har været gennem de forskellige perioder...

Er da ikke mere en 14 dage siden jeg var inde og se, fordi jeg faldt over en artikel om fair-use grænse på rigtigt hurtigt internet.. Skulle da lige tjekke hvor meget der egentlig blev brugt her på matriklen, for sammenligningens skyld...

Det findes er jeg helt 100 på.. Men kan dælme ikke finde det igen ...

CVX

Omdømme 4
Badge +1
Så gemt er det nu heller ikke på en homebox. Log ind på http://192.168.1.1 gå ind i avanceret og her finder du statistik både for linie og trafik. Under adsl statistik kan man blandt andet se den aktuelle hastighed på nettet

Omdømme 3
Hmm..

Det er muligt... Men da jeg ikke har Homebox, kan jeg kun svare på hvad man kan inde fra selvbetjening.

Og der er jeg temmelig sikker på at man kan se sit forbrug... Måske er det fordi mit TDC abonnement slutter her om 14 dage, at jeg ikke kan tilgå den mulighed mere...

Men din løsning er da langt nemmere - når man altså har Homebox..

CVX

Omdømme 3
Jeg tror i og for sig, at det spørgeren gerne vil vide, er hvor meget strøm (effekt, hvis det skal være helt korrekt) at boksen bruger.

Jeg har desværre ikke den information og kan heller ikke linke til den.

[tdc]-Martin kunne uden tvivl hjælpe, vi må håbe han kigger forbi!

Omdømme 3
Nåh ja...

Det er da rigtigt.. Hvis man nu læser spørgsmålet ordentlig, tror jeg dælme du har ret...

Sikke noget roderi ....

CVX

Besvar