Bredbånd | YouSee Community

Bredbånd

Hej

Nu hører og ser at der kommer nye HD kanaler , og højere hastigheder på yousee.

Er der nogle der kan fortælle om der sker noget i fremtiden på TDC's telefonnet, så os der har trio kan få lidt mare glæde af det.

Mvh. Hensa

3 Kommentarer

Omdømme 4
Hej hensa

Mange tak for dit indlæg på TDC Forum.

Vi tilbyder ligesom Yousee, HD samt ekstra hastighed.

Jeg har sendt dig en PM, som du blot skal svare hvis du vil hører mere.

Du kan læse mere om vores tilvalg her:

http://privat.tdc.dk/element.php?dogtag=p_shop_pak_tlv

Venlig hilsen

Martin

TDC Forum Moderator

Hej igen.

Du skriver at jeg gå ind på http://privat.tdc.dk/element.php?dogtag=p_shop_pak​_tlv Men det løser ikke rigtig problemet.

Enten kan man se HD eller også kan man bruge sin ekstra box.

Det vi mangler er: HASTIGHED......

Hvornår komme der noget internet, så man kan se HD uden at skulle sende sin box tilbage til TDC

Der bliver skrevet i nydhedsbrevene at man kan få 20 mb bredbånd, men det er jo ikke rigtig.

Måske for en meget lille gruppe.

Så jeg spørger lige igen: Hvornår komme der højere hastigheder til dem der har trio?

Mvh. Hensa

Omdømme 6
Hej,

Jeg kan se at du også kan bestille hastighed der,

afhængi af hvor hurtig hastighed du har i dag kommer der ikke noget da de forskellige boxe understøtter forskellig hastighed

ADSL 12/1.8 megabit

ADSL2 24/3.5 megabit

VDSL2 et teoretisk max på 250 megabit men 2 kilometer væk kun ca 20 megabit og det bliver ved med at falde. hvilket nok også er grunden til at man ikke kan få de helt høje forbindelser og derfor HD tv(der virker) hvis man bor mere end 2 km fra en central.

så vidt jeg lige kan finde kan du få 50/5 megabit, men da jeg kun kender til VDSL2 der kan bære sådan en høj hastig over en rimlig afstan ville jeg gætte på at du skal bo lige vedsiden af centralen ja eller meget tæt på.

det kan mulig vis også være fibernet hvilket jeg ikke ved noget om, udover at det kun er få af os der kan få det.

Besvar