blokering af numre på HTC sensation.

Kan jeg blokere for anonyme numre samt udenlandske numre på min nye HTC Sensation. Hvis ja, hvordan gør?

2 Kommentarer

Omdømme 1
Hvis man kigger i manualen til HTC Sensation, er der ikke mulighed for at spærre for indgående kald fra udenlandske eller anonyme numre. Du har selv mulighed for at undersøge det nærmere i manualen til HTC Sensation, som findes på denne side: http://www.htc.com/dk/help/htc-sensation/

Jeg har selv en HTC telefon, dog ikke en HTC Sensation, og her er der heller ikke mulighed for at spærre for det du efterspørger, her kan der kun spærres for alle indgående kald.

Jeg har kontaktet vores support afdeling for mobiltelefoni, for at forhøre mig hos dem. Det er desværre ikke muligt at lave spærringen gennem et abonnement hos os, vi kan kun spærre for udgående kald fra din telefon.

Mvh Line

Omdømme 2

Line_tdc skrev:

Jeg har kontaktet vores support afdeling for mobiltelefoni, for at forhøre mig hos dem. Det er desværre ikke muligt at lave spærringen gennem et abonnement hos os, vi kan kun spærre for udgående kald fra din telefon.

Så synes jeg I skulle se at få det lavet. Og gerne så vi på én gang kan blokere numre på både vores fastnet- og mobilabonnement, tak.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)