Min tv bredbåndforbindelse via Trio Pakken er ikke længere hvad den har været. Nu er der med 5-10 minutters mellemrum udfald og pixelering i modtagelsen. Er der nogen med samme erfaring og hvad skyldes det? En dårlig forbindelse eller en slidt harddisk?
Venlig hilsen Pewi
Omdømme 2
Hej pewi
Tak for dit indlæg på TDC Forum.
Jeg vil meget gerne hjælpe dig. Søger du fortsat svar på dit spørgsmål?
Tak for dit indlæg på TDC Forum.
Jeg vil meget gerne hjælpe dig. Søger du fortsat svar på dit spørgsmål?
Hej Jesper,
til alt held gør jeg ikke - altså søger hjælp. For jeg fik besøg af en tekniker sidste fredag, og han udskiftede hardwaren til en nyere model, hvor både tv, telefon og trådløst nedværk er indbygget. Og jeg har kun kortvarigt været forstyrret (indtil nu) af pixelering. Så jeg er glad for en god, hurtig og venlig service fra TDC i denne forbindelse.
Venlig hilsen
Per Witt
til alt held gør jeg ikke - altså søger hjælp. For jeg fik besøg af en tekniker sidste fredag, og han udskiftede hardwaren til en nyere model, hvor både tv, telefon og trådløst nedværk er indbygget. Og jeg har kun kortvarigt været forstyrret (indtil nu) af pixelering. Så jeg er glad for en god, hurtig og venlig service fra TDC i denne forbindelse.
Venlig hilsen
Per Witt
Omdømme 2
Hej igen Per.
Det glæder mig at høre.
Fortsat rigtig god dag.
Det glæder mig at høre.
Fortsat rigtig god dag.
Besvar
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.