Betalte regning for sent?!

• Deltager
  • 0 kommentarer
Jeg skulle betale min mobil regning i dag, men da jeg logger ind for at betale den, står der er forfaldsdatoen er overskredet. Men forfaldsdatoen er den 21/10 (som er i dag) hvorfor i alverden er det så for sent? Der står yderligere, at jeg skal betale 100 kr i "bøde" for dette på min næste regning.

Og lige en anden ting... Betaler man et beløb for at betale sin regning hver måned? Hvis ja - hvor meget? Jeg har ikke tilmeldt den til PBS, men logger ind på TDC og betaler.

2 Kommentarer

Omdømme 1
Hej Liav

På denne side står der:

Citat:

Betalingsfristen

Du skal betale regningen senest den dato, der er angivet på regningen som sidste rettidige indbetalingsdato. Du har betalt rettidigt, hvis du har betalt på posthuset eller i banken eller har overført pengene den sidste dag. Pengene behøver ikke at være kommet frem til modtageren. Der er ikke nogen regel for, hvor lang betalingsfristen skal være, men du skal have mindst nogle dage, så du kan nå at komme på posthuset eller i banken. Citat slut

Hvis du vil slippe for at betale de 100 kr. så skynd dig at betale den i dag. (Jeg syns altså det er mærkeligt hvis TDC kan opkræve et gebyr samme dag. Troede kun de kunne gøre det, hvis det ender med de skal sende rykkere ud.)

Nå det skal jeg ikke gøre mig klog på, og heller ikke dine andre spørgsmål. Håber du får svar fra andre brugere også.

Hej Maja.

Tak for dit svar.

Jeg skyndte mig at betale regingen og ringede derefter til TDC. Han kunne ikke se andet en at min betaling var gået igennem og de 100 kr. kunne han ikke se nogen steder. Han kunne dog heller ikke forklare hvorfor der havde stået at jeg betalte regningen for sent. Men alt skulle være i orden, og jeg slipper til syneladende for at betale de 100 kr.

Mht. gebyr ved betaling af regning, så fik jeg at vide at jeg skulle skynde mig at tilmelde den til PBS. Ellers betalte jeg 49 kr. hver gang jeg skulle betale en regning. Nu giver jeg "kun" 9 kr.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)