Bestilling af sim-kort i selvbetjening | YouSee Community

Bestilling af sim-kort i selvbetjening


Hej [i]

Jeg har nu siddet og rodet lidt med at skulle bestille nyt sim.kort, da jeg har spærret og mistet mit andet.
Da jeg ikke nogen telefon, kan jeg ikke ringe til kundeservice. Og da jeg så ville bestille et nyt, står der så fint at man skal gå ind under selvbetjening.
Det gjorde jeg så, hvilket resulterer i man kommer ind og kan se på sin regning, betale den osv. Men intet om nyt sim-kort eller noget.

Kan I hjælpe mig?

- Malik grosos


6 Kommentarer

Omdømme 5
http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=5372

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=14024

På begge disse link er der angivet at man kan bestille et nyt SIM-kort på Selvbetjening Mobil.

Jeg har gennemgået Selvbetjening på kryds og tværs, og læst alt hvad der måtte være at læse.

Jeg kan ikke finde et eneste sted hvor man kan bestille et nyt SIM-kort.

No surprise, - det er sgu typisk for TDC Gal humørikon

Mvh FN ;-)

Gå i din nærmeste TDC Butik og få et nyt med det samme. Det burde være nok at fremvise kørekort eller pas til ID.

MVH

Omdømme 2
Ja det letteste er at gå ned i en tdc butik og få simkortet der og man skal bare oplyse nummeret og fremvise kørekort, har man ikke det så er det pas man skal vise 

Omdømme 3
De gange jeg har skulle have nyt simkort har jeg bare smuttet ind til den nærmeste TDC pusher og bedt om nyt simkort, dog mod et gebyr på små 100 kr. Men har ikke skulle vise nogen form for id eller noget.

men når simkortet er spærret så er jeg i tvivl om man bare kan gå ind og få nyt uden billede id

jytfin skrev:
De gange jeg har skulle have nyt simkort har jeg bare smuttet ind til den nærmeste TDC pusher og bedt om nyt simkort, dog mod et gebyr på små 100 kr. Men har ikke skulle vise nogen form for id eller noget.

men når simkortet er spærret så er jeg i tvivl om man bare kan gå ind og få nyt uden billede id

Det kan du godt, men det kræver så du oplyser en kode du har lavet da du spærrede den, og du skal i øvrigt henvende dig i alm åbningstid. De skal ringe ind til nogen og dobbelttjekke koden og de har ikke åbent aften/weekend. Ellers sal du have ID med.

MVH

Omdømme 5
Hos de fleste selskaber kan man bestille nyt simkort online (både Sim og Micro-sim) via en selvbetjeningsløsning - bare ikke hos TDC!

Håber kraftigt, at dette vil blive inkluderet i det nye "selvbetjeningsunivers" (for at bruge tdc's egne ord)

læs mere om dette her (sparsomme oplysninger ... )  :

 http://privat.tdc.dk/publish.php?dogtag=f5_p_kc_sel_selmob_glsb

Besvar