Begrænsninger på TDCPlay - Playliste med 50 numre væk :-(

Hej

Min datter har en iphone 3GS. Hun har en stor samling musik, men forleden forsvandt alt. Hvorfor det? Er der en begræsning på antallet af musiknumre, man kan hente eller hvordan? 

/Marianne

1 Kommentar

Omdømme 2
Hej Marianne

Tak for dit indlæg.

Udfra de oplysninger du skriver, har jeg svært ved at sige, hvad der præcist er gået galt.

Hvis du sørger for at først oprette en playliste, og derefter tilknytter de numre, du gerne vil have på playlisten, burde den ikke forsvinde. Udover hvis du skifter abonnement.

Der ligger ikke nogle begrænsninger på hvor mange numre man kan hente, man kan høre ligeså meget musik man har lyst til Glad humørikon

Jeg tror ikke der er andet at gøre, end at oprette en ny playliste ved at: Åbne TDCPLAY app'en, klikke på playlister, tryk på opret playliste og skrive titel og beskrivelse. Find og afspil et musik nummer du gerne vil have på din playliste, tryk på playliste og vælg så hvilken playliste du gerne vil tilføje nummeret til.

Det burde gerne løse problemet, hvis du oplever flere problemer, er du mere end velkommen til at kontakte os igen Glad humørikon

Med venlig hilsen

ThomasG

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)