Bedrageri!!!

Hej,

Jeg har virkelig brug for hjælp.

Har en gammel dement far som bruger TDC fastnet.

I løbet af sidste uge har en udenlansk kvinde ringet 3 gange, den 9/2 kl. cirka 15.20, den 11/2 kl. cirka 15.15 og den 14/2 kl. cirka 15.20.

I de 2 første tilfælde er det lykkedes denne dame at få min far til at tage en taxi ned i en bank og hæve penge til hende. Den trejde gang overhørte vores private sygeplejeske samtalen, tog røret fra min far, hvorved den udenlanske dame smed røret på.

Nu vil jeg MEGET gerne have en log over indgående/udgående opkald fra min fars telefon, dette over de sidste 14 dage, kan jeg få det???

Jeg ved at går jeg til Politiet, så ryger sagen sikkert bare i skuffen, eller i bedste tilfælde nederst i bunken. Jeg vil jo gerne have dette opklaret ASAP da jeg synes det er noget forbandet svinderi at misbruge folk som ikke er i stand til at tage vare på sig selv.

PLEASE HJÆLP, HVAD SKAL JEG GØRE???

Mvh

Johan

1 Kommentar

Omdømme 4
Listen over udgående opkald kan man selv se i Selvbetjening, - dog minus de sidste 2 cifre i nummeret.

For at få fuld adgang til en liste over både indgående og udgående opkald kræves der en dommerkendelse. Du kommer således ikke uden om at blande politiet ind i det.

Og hvorfor dog ikke? Selvom vi er enige om at politiet ikke dur til ret meget andet end fartkontrol, så må det dog formodes at de kan gøre mere for dig en dette forums brugere.

Mvh FN ;-)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P