BBC

MIn kone er meget interesseret i at kunne se de to  BBC kanaler Lifestyle og Entertainment.  HVordan får vi fandt i dem?

6 Kommentarer

Omdømme 1
Hej thhal

Tak for dit indlæg.

BBC Entertainment kan man få som del af vores HomeTrio Ekstra pakke. BBC Lifestyle er desværre ikke i vores kanalsortiment, da vi indtil videre ikke har oplevet stor nok efterspørgsel på den til, at det kan betale sig at indkøbe.

Hvis andre BBC kanaler har interesse, får man i øvrigt også World News som en del af Ekstra pakken. Man kan også tilkøbe BBC HD ved at tilkøbe HD pakken.

Se mere om vores kanaler på;

http://privat.tdc.dk/tv/

Hilsen Niels

Omdømme 4
Badge
Hej Niels

Hvorfor ikke gøre som lillebror YouSee, at tilbyde enkeltkanaler som tilkøb, det ville være superfedt, luk op for hele paletten - så kan vi selv vælge.

Jeg savner i øvrigt også BBC Lifestile.

Hvordan ved i om der er efterspørgelse på kanaler som i ikke tilbyder.

Mvh

Kim

Omdømme 1
Hej Kim

Det er ikke et nyt spørgsmål. Sandheden er at enkeltkanaler er dyrere at indkøbe end kanalpakker, og vi har vurderet, at vores kunder får mest for pengene med den nuværende kanalkonstellation.

Desværre er det en kendsgerning i TV branchen, at man aldrig kan gøre hele sin kundebase tilfreds. Så det bedste vi kan gøre er at holde en finger på pulsen af efterspørgslen, og sammensætte pakkerne og mulighederne, på en måde som vi mener den største del af vores kunder er tilfredse med.

I forhold til hvordan vi kender noget til efterspørgslen på kanaler vi ikke udbyder, er der selvfølgelig en palette af værktøjer til at indsamle de data uden rent faktisk at udbyde kanalen.

Hilsen Niels

Omdømme 4
Badge
Hej Niels

Jeg undre mig bare over, at når nu enkeltkanaler kan lade sig gøre hos YouSee, hvorfor kan det så ikke hos TDC, som vel i bund og grund er samme firma.

Mvh

Kim

Omdømme 1
Hej Kim

Så har jeg ikke fået forklaret mig ordentligt, det beklager jeg.

Det kan naturligvis lade sig gøre for os at udbyde, men det er et spørgsmål om, at vi har valgt en anden strategi end Yousee på det punkt.

Men det er selvfølgelig en konstant afvejning i forhold til, hvad vores kunder i den store helhed efterspørger.

Hilsen Niels

Omdømme 4
Badge
Hej Niels

Jeg håber at I en dag ændre mening på dette emne, som har været oppe at vende flere gange i dette forum, måske der er en efterspørgelse alligevel.

Når vi nu er ved forskelle, YouSee har for nyligt åbnet mulighed for, at kunne se webTV andre steder end på hjemmenetværket, det efterspørges også hos TRIO-kunder - har også været diskuteret her flere gange.

Håber at det også vil blive muligt for os - en dag......... ude i fremtiden.

Mvh

Kim

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)