Batteribyen.dk er det en farlig hjemme side ???

Jeg har nu i flere dage forsøgt at komme igennem til denne side. !!!!!!!!!!!!!!!

Er der andre der har samme problem eller er det bare TDC ?????

MVH J

6 Kommentarer

Omdømme 5
Hej,

Jeg tvilver på at det er en farlig hjemmeside, den har også fået e-mærket hvilket gerne skulle sige at det er en sikker webhandel.

jeg kan heller ikke se hvad TDC skulle have imodsiden, så prøv at gå ind på siden igen hvis du ikke kan så genstart din computer og prøv igen.

det er det bedste råd jeg kan give dig

jov og så selvfølig pas på når d handler på netted, du er bedst stillet hvis du bruger dit visa/dankort og kik altid efter e-mærket.

Tak for svar, din løsning er prøvet flere gange uden at det hjælper.

<jeg kan ikke komme på hjemmesiden, men kan alt andet på nettet.

Via Proxysurf.dk kommer jeg på hjemmesiden uden problemer.

Hallo ! Jeg her lige prøvet at logge ind på den side og det gik meget fint . Jeg har også købt noget derfra . Da det viste sig at det var det forkerte fik jeg pengene igen uden besvær .. Det var min egen skyld at det blev en forkert batteri , for jeg var ikke helt sikke på hvilken det skulle være . Hilsen Chris !

Hej Chris

Det er rigtigt at hjemmesiden fungerer rigtig godt, men den "vidrestiller" til en side der ikke er tilrådig, hvergang jeg forsøger noget på Batteribyen.dk så fejlen må være på min Browser. Men hvorfor er det kun batteribyen.dk jeg har problemer med og ikke andet lignende på nettet.

Hallo Skytten ! Ja det ser jo ud til at nogen vil forhindre dig i at komme derind ! Sørg for at din firevall er slået til . Det kan gøres fra Kontrolpanelet . Hilsen Chris !

Omdømme 2
Badge
Kan også kun sige, at jeg via IE 8 er kommet på uden problem

http://www.batteribyen.dk/

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$