Back up -Homedisk

Efter at have lagt mine filer ind på Homedisk den 17- 18 sep har den ikke taget noget backup af nye filer.Når jeg tjekker siger den under:

* Back up status 100%

*FTP status: deaktiveret

Jeg har WIN 7 og TDC sikkerhedspakke.

Hvordan løser jeg problemet??

Kurt Christoffersen

4 Kommentarer

Omdømme 5
Hej Jinan

Alllerførst vil jeg sige, jeg ved ikke om dette kan afhjælpe dit problem, men du  kan prøve.

Start med at slukke for computeren og følg så anvisninger i nedenstående:

Bag på Homedisken, mellem strøm og Lan er en Resetknap. Denne holdes inde (med en papirklips eller en nål), indtil der kommer 2 bip, der går op til 10 sekunder før 2. bip kommer,slip ikke knappen før 2 bip. Derefter kan gå 1 minut før Homedisk er resat.

Når lampen på forsiden er holdt op med at blinke, tryk da på knappen på forsiden med det blå lys ca. 3-6 sekunder, efter første bip slip da knappen.

Når Homedisk har været slukket ca 30-45 sekunder, tænd da igen og vent til de 2 grønne lamper lyser konstant.

Tænd nu din pc, og åben en Internet browser.
Prøv nu at taste 192.168.1.5 i browser adressefeltet., så skulle det gerne virke.

hilsen bbs

Det virkede ikke - den startede godt nok back up og gik fra 99% til nu 100% men den har ikke lavet back up af mine filer siden den 18 sep.

Er der nogen der har et bedre bud??

Omdømme 5
Hej Jinan

Prøv at følge vejledningen "Backup bliver ikke færdig":

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=25922

Forhåbentlig løser det dit problem.

Mvh

Stephen

Tak for det -det var samme forslag jeg fik af TDC. Den har nu kørt på at at gendanne databasen i tre dage og er nået til 85 % update, men ved spottjek på enkelte opdaterede filer er intet sket. De ligger med samme data som da de i sin tid blev uploadet.

Det virker bare ikke.

Besvar