Automatisk korbetaling og Nem Id

Jeg flytte mit nummer over til TElMORE I gen

6 Kommentarer

🤬😡

Omdømme 1

Hvorfor, om man må spørge?

Fordi jeg følger TElMORE er det right stde jeg høre til og jeg skal betalge autrmatisk betaling kort hos yousse den vise NEM Id og jeg har ikke nem Id

Omdømme 7
Badge +6

Hos Telmore skal du nok også regne med ændringer i fremtiden, for de er ejet af TDC lige som YouSee.

Nem-ID kommer du i hvert fald ikke uden om i fremtiden, da mere og mere brevveksling og også udspecificerede regninger foregår via eBoks eller ens netbank i få tilfælde.

En ting jeg eks. allerede oplever nu hos nogle danske steder hvor jeg handler på nettet, er at der er krav om Nem-ID, for det kræver de firmaer der håndtere online betalingen til de danske webbutikker for at undgå bedrageri.

Jeg skifte til bage til TElMORE jeg følger TElMORE er det rigte stde og yousee ikke er det rigte stde

Omdømme 5
Badge +1

Jeg skifte til bage til TElMORE jeg følger TElMORE er det rigte stde og yousee ikke er det rigte stde

Syntes bare, at du skal skifte til TelMore. Hvorfor blive ved med at køre i den samme rille? Har fattet, at du kun ønsker. TelMore, så hvad er problemet?  Bortset fra din egen overbevisning?

Besvar