automatisk installering af mobilt bredbånd

Jeg har anskaffet mobilt bredbånd i form af TDC USB-modem E1550 (fabrikat Huawei). Men det vil ikke installere sig selv på min LENOVO T 60. Computeren "ser" den simpelthen ikke. Det går fint på min kones computer (en ACER TravelMate 2420). Hvad gør jeg?

5 Kommentarer

Omdømme 1
Hej janv

Der er tilsyneladende ikke nogen der kan hjælpe i øjeblikket, derfor tillader jeg mig at skrive til dig igen.

Jeg har på tdc's side fundet denne side: http://kundeservice.tdc.dk/erhverv/mobilitet/faq.php?id=10898

Det kunne jo være en opdatering der mangler, for at den kan køre på din pc. Mens du venter på mere hjælp, kunne du jo læse på siden.

Advarsel: Hvis du prøver en brugers råd af i praksis, er det på eget ansvar.

Nu skal jeg nok tie stille!

Spørg andre brugere hvis du ønsker yderlige hjælp.

Nej, den er "selvinstallerende"

janv

Omdømme 1
Hej igen.

Er der en installerings-cd med når man køber sådan en dims?

Hej Maja

Tak for dit svar, men det virkede ikke.

mvh

janv

Omdømme 1
Hej janv

Velkommen til TDC-forum. Da der ikke er andre der har reageret på dit spørgsmål,  vil godt prøve at give et bud.

I min bærbare (acer) har jeg 4 usb stik. Når jeg sætter min usbnøgle til min trådløse mus i en bestemt port "ser" styresystemet ikke den port.Trist humørikon

Jeg foreslår dig at slukke computeren, sætte stikket ind i en anden port og tænde computeren på ny. Fordi den virker på din kones pc, er der tilsyneladende ikke fejl på usb-stikket.

Hvis du har prøvet det, har jeg ikke flere forslag, men det kan være der er andre der ved hvad du skal gøre

Besvar