Jeg har anskaffet mobilt bredbånd i form af TDC USB-modem E1550 (fabrikat Huawei). Men det vil ikke installere sig selv på min LENOVO T 60. Computeren "ser" den simpelthen ikke. Det går fint på min kones computer (en ACER TravelMate 2420). Hvad gør jeg?
Omdømme 1
Hej janv
Velkommen til TDC-forum. Da der ikke er andre der har reageret på dit spørgsmål, vil godt prøve at give et bud.
I min bærbare (acer) har jeg 4 usb stik. Når jeg sætter min usbnøgle til min trådløse mus i en bestemt port "ser" styresystemet ikke den port.
Jeg foreslår dig at slukke computeren, sætte stikket ind i en anden port og tænde computeren på ny. Fordi den virker på din kones pc, er der tilsyneladende ikke fejl på usb-stikket.
Hvis du har prøvet det, har jeg ikke flere forslag, men det kan være der er andre der ved hvad du skal gøre
Velkommen til TDC-forum. Da der ikke er andre der har reageret på dit spørgsmål, vil godt prøve at give et bud.
I min bærbare (acer) har jeg 4 usb stik. Når jeg sætter min usbnøgle til min trådløse mus i en bestemt port "ser" styresystemet ikke den port.

Jeg foreslår dig at slukke computeren, sætte stikket ind i en anden port og tænde computeren på ny. Fordi den virker på din kones pc, er der tilsyneladende ikke fejl på usb-stikket.
Hvis du har prøvet det, har jeg ikke flere forslag, men det kan være der er andre der ved hvad du skal gøre
Hej Maja
Tak for dit svar, men det virkede ikke.
mvh
janv
Tak for dit svar, men det virkede ikke.
mvh
janv
Omdømme 1
Hej igen.
Er der en installerings-cd med når man køber sådan en dims?
Er der en installerings-cd med når man køber sådan en dims?
Nej, den er "selvinstallerende"
janv
janv
Omdømme 1
Hej janv
Der er tilsyneladende ikke nogen der kan hjælpe i øjeblikket, derfor tillader jeg mig at skrive til dig igen.
Jeg har på tdc's side fundet denne side: http://kundeservice.tdc.dk/erhverv/mobilitet/faq.php?id=10898
Det kunne jo være en opdatering der mangler, for at den kan køre på din pc. Mens du venter på mere hjælp, kunne du jo læse på siden.
Advarsel: Hvis du prøver en brugers råd af i praksis, er det på eget ansvar.
Nu skal jeg nok tie stille!
Spørg andre brugere hvis du ønsker yderlige hjælp.
Der er tilsyneladende ikke nogen der kan hjælpe i øjeblikket, derfor tillader jeg mig at skrive til dig igen.
Jeg har på tdc's side fundet denne side: http://kundeservice.tdc.dk/erhverv/mobilitet/faq.php?id=10898
Det kunne jo være en opdatering der mangler, for at den kan køre på din pc. Mens du venter på mere hjælp, kunne du jo læse på siden.
Advarsel: Hvis du prøver en brugers råd af i praksis, er det på eget ansvar.
Nu skal jeg nok tie stille!
Spørg andre brugere hvis du ønsker yderlige hjælp.
Besvar
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.