Argghh fejl ved homeduo box og Beolit 12

Åh nej ikke igen.. Har netop konstateret at nu virker FaceTime med iPhone 4's.. Nu har jeg så købt den nye højtaler fra B&O Beolit 12 og nu hopper det sgu af også.. Spiller to sek også slukker det trådløse netværk.. Hjælp??

6 Kommentarer

Omdømme 4
Hej Kman78,

Æv - det er altid spændende med den slags fejl Trist humørikon

Kan du fortælle lidt mere om hvad der sker på HomeBoxen når du forsøger at spille på din BeoLit? Slukker hele Boxen og starter forfra, eller er det kun BeoLiten, der bliver smidt af?

Hilsen Ulf

Hej Ulf

I første omgang slukkede hele boxen efter 2 sek. Jeg blev i går ringet op af jer og I kørte derefter en opdatering til min box. Jeg fik at vide at hvis det ikke virkede nu så er der ikke noget at gøre så må jeg ud og anskaffe mig en selvstændig router..

Jeg testede det da jeg kom hjem og desværre ikke den store forbedring. Nu slukker boxen dog ikke men der er udfald hver 15. sek og til sidst går telefonen tilbage til at afspille selv..

Så nu er det selvfølgelig spørgsmålet hvem der er skyld i problemet.. Jeg gad bare godt det virkede, da ideen med en trådløs højtaler jo er at ja at den kan spille trådløsGlad humørikon

Vil sige at hvis jeg bruger Puffin browseren på min Ipad kan jeg afspille TDC Play via den uden de store problemer.. Det går dog ikke så hurtigt..Glad humørikon

Omdømme 4
Hej igen,

OK, jeg ville nemlig have foreslået at du kontaktede os for at få den seneste firmware, men dét har du jo fået. Med hensyn til hvis skyld det er, så holder jeg fingrene fra dén ( Blinkende humørikon ), men jeg har i hvert fald sørget for at sende et link til denne tråd til vores udviklere, så de kan tage højde for problematikken i den næste firmware (som nok først kommer om et godt stykke tid). 

I øvrigt spøjst at det virker med en ande browser på iPaden. Mon den bruger en anden streaming-protokol?

Hilsen Ulf

Ps. Her er en vejledning til at koble din egen router på HomeBoxen: http://go.tdc.dk/qvftu

Må indrømme jeg intet ved om streaming-protokol.. Jeg læste bare at det virkede med den browser.. Så det løser lidt af problemet..

Jeg kaster mig ud i tilkobling af anden router.. Sad but true..

Omdømme 4
Hej igen,

Ja, Metallica kommer i hu, men i det mindste er der hhv. en løsning (egen router) og en workaround (anden browser) i sigte.

God fornøjelse og god weekend Glad humørikon

Hilsen Ulf

Jeg sidder med samme problem, har også lige købt en beolit 12, men kan overhovedet ikke komme igennem til den via home duo boksen. Beolit'en virker da den er testet på et andet wifi. Er der ikke noget, at gøre med den home duo boks ?

Ikke tilfreds

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P