På TDC' s hjemmeside lyder som om at alle med en smartphone kan få adgang til deres homedisk. Sandheden er dog en anden. TDC har som vanligt "glemt" at lave en applikation til det mest udbredte operativsystem på mobilmarkedet nemlig Symbian. Hvad er grunden til at man gang på gang begår denne fejl. Problemet var det samme da der blev oprettet en applikation til Play.
Hej Ksch45,
Det er selvfølgelig beklageligt, at vi ikke kan udvikle vores services til alle platforme på samme tid. Vi har prioriteret udvikling til iPhone's operativsystem iOS og Android, fordi udbredelsen af Symbian^3 endnu ikke er på samme niveau og fordi, der har været uklarhed om Nokia's strategi for Symbian. Vi har med andre ord ikke valgt at prioritere iOS og Android, for at anbefale disse styresystemer.
Vi er i løbende dialog med Nokia, og holder tæt øje med udviklingen på "html" platformen (html5), så vi kan tilbyde vores services bredt til vores kunder med smartphones.
Venlig hilsen
Christian
Det er selvfølgelig beklageligt, at vi ikke kan udvikle vores services til alle platforme på samme tid. Vi har prioriteret udvikling til iPhone's operativsystem iOS og Android, fordi udbredelsen af Symbian^3 endnu ikke er på samme niveau og fordi, der har været uklarhed om Nokia's strategi for Symbian. Vi har med andre ord ikke valgt at prioritere iOS og Android, for at anbefale disse styresystemer.
Vi er i løbende dialog med Nokia, og holder tæt øje med udviklingen på "html" platformen (html5), så vi kan tilbyde vores services bredt til vores kunder med smartphones.
Venlig hilsen
Christian
Besvar
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.