Jeg kunne tænke mig at TDC fik lav App til Win 8 til Computer så det bliver let at bruge APP / Play
det er bedst at se film på 23´ skærm , Nu er den lagt ud på store på Telefoner men ikke på computer
det må ikke koste meget for TDC at få Micosoft til ligge Ind som den også køre på store på computer.
Så men er fri for ud på nette og skifte program bare for høre eller se tv.
Med venlig Hilsen
PTN
Bedste svar af Dan_E_P
Hej PTN,
Jeg tror ikke at der kommer en officielt Windows 8 app til TDC Play, netop fordi det er muligt at hive det frem igennem internettet.
Jeg bruger ikke Windows 8 (af ren dovenskab), men kan du ikke selv oprette "apps" i form af genveje i Windows 8? Jeg forestiller mig at du kan lave en genvej der bare åbner www.play.tdc.dk (det nye Play - prøv det!) og hvis du er sat til at logge ind automatisk, så fungerer det vel næsten som en app - ikke?
Se original
Jeg tror ikke at der kommer en officielt Windows 8 app til TDC Play, netop fordi det er muligt at hive det frem igennem internettet.
Jeg bruger ikke Windows 8 (af ren dovenskab), men kan du ikke selv oprette "apps" i form af genveje i Windows 8? Jeg forestiller mig at du kan lave en genvej der bare åbner www.play.tdc.dk (det nye Play - prøv det!) og hvis du er sat til at logge ind automatisk, så fungerer det vel næsten som en app - ikke?