App store Iplay/mit TDC

Er der nogen der ved om jeg kan bruge min Iplay app "forever". Lyden på Iplay i mitTDC appen er elendig. Selve Iplay appen er nu fjernet fra app store. Men jeg kan bruge den jeg har på min Iphone. Bliver den helt afviklet, så jeg ikke kan høre musik på den mere. Jeg har en masse jeg har brugt timer på at finde. Det er automatisk blevet overført til Play i mitTDC, men der er, som skrevet, elendig lyd.

3 Kommentarer

Omdømme 4
Badge +1
Hej,

hvis jeg forstår dig rigtigt, bruger du en App ved navn Forever til at afspille musik, fordi du synes, at lyden i TDC Play er dårlig?

Du skriver at du har Forever på din telefon, men at den ikke længere findes i App Store. Det betyder bare, at der nok ikke vil komme flere opdateringer til Forever. Nu kender jeg slet ikke den App, men grundlæggende for alle Apps man har købt/downloadet er, at de forbliver i systemet.

Så længe du har den på din telefon, "afvikles" den altså ikke, og du kan fortsat bruge den. 

Og jeg må erkende, at det undrer mig lidt, at TDC Play har et elendigt lyd? Er Forever en App, der forbedrer lydkvaliteten?

Det lyder heller ikke helt "stuerent" med en App, der kan afspille DRM-beskyttet wma-musik på en iPhone. Det er nok derfor, den er fjernet fra App Store. Har aldrig hørt, at nogen anden har beklaget sig over lydkvaliteten på TDC Play, så jeg vil anbefale, at du kontakter TDC Kundeservice og hører hvis de har en forklaring - eller, skal du måske bare prøve at geninstallera TDC Play.

Mvh

Tak for svar. Du har misforstået lidt af det. Og samtidig løst mit problem. Jeg har ikke noget Forever. Det var om jeg kunne bruge den app der skal afvikles "forever"(i laaaang tid). Før TDC kom med appen MitTDC, havde de en app der hed Play. Den var kun til musik. Den er nu lagt ind i MitTDC, som indeholder flere funktioner foruden Play. Og den selvstændige Play er fjernet fra app Store. Men lyden i den nye Play er ikke så god som i den oprindelige selvstændige app. Men som jeg kan forstå af det du skriver, kan jeg godt afspille det jeg har på den gamle Play. Ud i fremtiden :-)
Omdømme 4
Badge +1
Hm, ja, dit spørgsmål var lidt svært at tolke, der findes ju ikke noget der hedder "Iplay" (i dag). Men godt, at du er tilfreds, og har forstået, at du kan bruge dine Apps "forever" :-)

Mvh

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P