Ang. Links

• 0 kommentarer
Mit problem er at jeg ikke kan få forbindelse til de links som er angivet på div. mails jeg modtager. Jeg fik i november opgraderet til 20/2 Mbit, og derefter mener jeg det ikke har fungeret, kan der være nogen sammenhæng, eller er årsagen evt. en anden. hilsen joru

5 Kommentarer

Omdømme 1
Hej joru

Velkommen til TDC-forum. Jeg kan desværre ikke hjælpe dig, men for at du kan få den bedst mulige hjælp, vil jeg bede dig om at læse denne tråd, da jeg syntes du mangler at skrive nogle oplysninger.

Håber andre brugere kan hjælpe dig videre.Glad humørikon

/t5/Bredb%C3%A5nd/link-i-mail/m-p/12935

Det er kun ved indgående mails der er problemer med at få vist links.

Omdømme 1
Hej igen joru

Som jeg skrev, syntes jeg der mangler nogle oplysninger for at du kan få den bedste hjælp.

Er det på webmail du ser dine mail? (logger du ind på MIT TDC > mail for ae se din post?

Har du et postprogram på din PC og hvis ja, hvad hedder det? Hvis du ved hvilket styre system må du også godt skrive det, selvom det måske ikke er nødvendigt.

Har du prøvet at sende en mail til dig selv hvor du har sendt en mail med et link?

Når du har svaret på ovenstående, har andre brugere bedre mulighed for at hjælpe dig.Blinkende humørikon

Problemet er løst via TDC

Omdømme 1
Hej joru

Detvar da dejligt.Meget glad humørikon Har du noget imod at fortælle hvordan det blev løst. Jeg og andre brugere kan måske lære noget af dine erfaringer.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)