Android tablet uden simkort

• Deltager
  • 0 kommentarer
Har kikked på TDCplay app'en men da den kræver mobil nummer for at kunne køre har jeg ikke været i stand til rigtig at kunne få TDCplay til at køre på den.

Det er en asus transformer tablet med nyeste android system. Tror i der er mulighed for at kunne få app'en til at køre på den eller kommer der måske en app i fremtiden til os med android tablets?

Browsern kan fint kommen ind på TDCplay men den har problemer med at afspille musik fra det lille vindue der åbner med nummerne. Den kan downloade nummerne men ikke afspille dem da det jo kræver at den henter en tilladelse.

2 Kommentarer

Hej Zitrap.

Play appen (tablet/mobil udgaven) skal havde et mobil nummer tilknyttet for at virke, da appen er udviklet til vores mobil kunder.

Men jeg kan godt se at det kan blive problimatisk, hvis ens tablet ikke virker inde på vores hjemmeside udgave af play.

Hvilken browser bruger du på din tablet?, har du mulighed for at installere en anden, og teste med den?

Jeg har sendt en mail til den ansvarlige for play, for kan godt se logikken i at man sagtens kunne havde adgang til at bruge begge versioner af play.

har samme problem, der er trals ikke at kunne bruge PLAY app'en fra ens tablet, når nu det er tilgængeligt.

men er nød til at hente musiken på en pc først i stedet for den direkte afspilning

få det nu fixet - og godt nytår Glad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P