Android os

Hej jeg har næsten lige købt en Htc desire HD og selv om jeg har ladt den op hele natten løber den rigtig hurtig tør for strøm igen og så kan jeg gå ind og se at 76% af strømmen bliver brugt at Android os og det kan jeg ikke forstå fordi jeg har ikke spillet eller hørt musik på den og kan ikke helt forstå?? så hvis der er nogle der kan forstælle mig noget så må i rigtig gerne skrive ;D

1 Kommentar

Omdømme 5
Hej,

det er meget normalt at telefoner med Android bruger meget strøm.

jeg ved ikke helt så megt om HTC, men jeg har selv en SE X10 Mini Pro.

for at optrimere hvor meget du kan få udaf dit betteri, er det en godide at slå ting fra når du ikke bruger dem, det er ting som GPS, Wifi, BlueTooth.

så skal du også være opmærksom på at nye baterier skal lades op i lang tid første gang(tiden på din bateri står i din manual), der efter får at bateriet har dens fulde ydeevne, er det viktigt at du ikke lader telefonen aflade helt(så vil bateiet begynde at holde længer, og det vil rent fysisk også gå længere til før det holder med at virke)

min telefon er nu blevet kørt til og den kan holde, ca. 2 dage. hvilket er meget normalt for smart phones, der bliver brugt.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)