Android 2.1 til X10 | YouSee Community

Android 2.1 til X10

Vis første besked

74 Kommentarer

Omdømme 6
Hej,

Man skulle næsten tro at soknu123 og jeg er den samme person, jeg velle ha svaret det samme. dog vil jeg lige tilføje at om dit filsystem hedder et eller andet har ikke noget med hvor i verden du bor, der skal nu nok mere kikke på de sprog du kan vælge i mellem.

om din computer køre NTFS(NT Filesystem) eller UFS er tildes mere et udtryk for hvilket styresystem du køre, men entlig er måden et system orginatisere data på en disk eller kort.

Det blev vist skrevet i hast miela1 Blinkende humørikon - Men vil give dig fuldstændig ret Glad humørikon

Omdømme 6
Hej,

Nej, jeg er bare den Programmør i danmark der er værst til at bruge et tastetur og for dan sags skyld til at stave.Meget glad humørikon

Meget glad humørikon

At brande svarer til at hvis du køber en pose Gevalia kaffe hos Brugsen, så har de åbnet posen og proppet nogle smagstoffer i, som de synes der skal i og den du køber hos føtex smager anderledes fordi de har puttet nogle smagsstoffer i, som de synes om.

Det gør man faktisk også i virkeligheden, men så hedder kaffen bare ikke Gevalia mere. Så får den et anden navn, så man er klar over at det er Brugsens eller Føtex´s kaffe.Glad humørikon

Nåh men ikke mere brok fra mig.

Jeg skal lige skynde mig at sige, at telebutikken i Hillerød har ydet en særdeles god service. Jeg har købt 3 forskellige Android telefoner med nogle få dages mellemrum og jeg køber nok også mine telefoner der i fremtiden - Branded eller ej.

M.v.h.

JmExperia

Omdømme 6
Hej,

Godt at høre, man har altid ret til at brokke sig hvis der er noget man ikke syndes er i orden, så lange man brokker sig til de rigtige og man er villig til at få et svar som måske er det man ville have og det vil jeg sige du har gjort, så det er bare helt i orden.

@sohnku123

Hvis du åbner Service menuen og går ind under Service Info > Model Info, så står der om den er branded. I min står der:

Model:

X10i

Country:

Denmark

Brand:

TDC Mobil

Janusvm:

Det står der ikke på min, der står bare Model: u20i og det er alt .

Omdømme 6
Hej,

Ja der er lige lidt forskeld i X10 og X10 mini/pro der, det er heller ikke helt samme måde du skal åbne service menuen

Er der noget nyt i denne sag? en status update fra udviklingsholdet som skal godkende opdateringen?

Kunne være fedt at have opdateringen inden weekenden.

... kunne såmænd også have været fedt at have haft den i søndags...

Hej venner

Intet nyt fra testsektionen. De arbejder stadig på at udbedre de børnesygdomme som softwaren har.

Vi er opmærksomme på jeres ivrighed for at få den nye, og derfor skal vi nok få den prioriteret. Men der er jo nok ikke nogle af jer der ønsker at mobilen pludselig ikke kan sende der er over 160 tegn lange Blinkende humørikon

Just so you know - selvom SE udsender en ny version, er det ofte at teleoperatørerne finde fejl og bugs før de kommer på markedet. Så slipper vi for at skuffe jer brugere Glad humørikon

Jeg ville ønske, at TDC ville udmelde en forventet dato for opdatering. Det er trist at vente i det uvisse.

M.v.h.

JmExperia

Omdømme 6
Hej,

Ja det kunne være godt med en dato.

Men jeg forventer ikke mindre at TDC alså at de vil være sikker på ot det virker.

Jeg var nede i telebutikken idag, for at klage min nød og spørge om de kunne give mig en ca. dato for opdatering.

Mens jeg ventede legede jeg lidt med deres udstillingsmodel af minipro og kunne se, at den sagde at der var en opdatering til 2.1 tilgængelig!

Jeg skyndte mig hjem(havde glemt min egen telefon hjemme) for at se om min kunne opdateres.

Da jeg kom ind på kontoret lå telefonen og blinkede grønt...  er det fordi der er en opdatering? hmmm nej det var bare et ubesvaret opkald.

Skyndte mig ind i menuen og kontrollerede for opdatering... og.... ja..... JAAAAAAAAA der er opdatering klar.

Jeg fulgte så instruktionerne og 10 minutter efter... version 2.1 hehehe

det virker. det virker. det virker. og det var utroligt nemt at opdatere Meget glad humørikon

Havde dog lidt problemer med SE sync, men det lykkedes. Tror måske det er serveren der er hårdt belastet.

M.v.h.

JmExperia

Det er godt at se, at TDC holder deres ord (de sagde at opdateringen ville være klar inden for en uge) Glad humørikon

Omdømme 6
Ja, men sådan er TDC i langt de fleste tilfælde. Meget glad humørikon

Har ikke lige fået opdateret min endnu, men har set et den er kommet, har bare ikke tid før en gang i sent i aften.

Omdømme 6
Hej,

Så fik jeg tid aligevel, men holda op det tager tid, men ja det gør jo ikke så meget telefonen blive opdateret så er jeg gald.

Fantastisk, tjekkede bare lige rutinemæssigt lørdag aften inden jeg skulle i seng om der var kommer en opdatering, lagde mobilen fra og var hoppet i seng da der pludselig lød en ny lyd...hov tænkte jeg den har jeg ikke hørt før og gik ind og kiggede på displayed...og der stod der knageme DER ER EN OPDATERING for bind til pc for at hente blabla...jeg var lige ved at få hjertestop.

Behøves jeg og sige det tog lidt tid inden jeg kom i seng Glad humørikon.

2.1 Android er som at få en helt ny tlf. hastigheden på interfaced er forhøjet, farvevalget på temaet er afvejet og virkelig gennemført og de nye fonte får alt til at stå bare så meget mere skarpt.

...tænkte så, kan det være tdc også samtidig har fået fikset tdc play, men nej det er jo ikke jul endnu, så den må vi nok vente med, det kører stadig skidt, man kan kun hente et nummer af gangen, ingen covers download og så er linksne stadig bygget til en pc browser og ikke en mobil browser...nå men det er en anden historie Glad humørikon.

Jeg synes det hele kører meget langsommere med den nye opdatering....Det tager tid at åbne programmer og at søge..

Efter opdateringen lige var lagt på var det som om min også var en smule langsommere men dagen efter var hastigheden tilbage om ikke en smule hurtigere, så tror hvis du lige har lagt den på så hav lidt tålmodighed med den.

Omdømme 6
Hej,

I skal bare huske at genstarte telefonen efter opdatering og gendanelse af backup, så er der ikke nogle problemer med hastigheden, og jeg vel også sige at det er blevet meget bedre med skærmen, nu kan man faktisk tag telefonen når den ringer i første forsøg.

Meget glad mand

Det er supergodt med den opdatering som vel og mærke kun er til xperia x10

læs mere om den her: http://www.sonyericsson.com/update/?lc=da&;cc=dk&pid=xperiax10

som jeg læser det er det en opdatering til froyo, altså android 2.2

og den bliver opdateret til 2.3 gingerbread i løbet af sommeren.

2.1 opdateringen hvis den ikke kommer ota, altså via mobilnettet, kan hentes ned til pc og derefter indlæses i mobil via usb

ret mig endelig hvis jeg tager fejl

Omdømme 6
Hej,

nej så læser du det forkert.

den sidste opdatering er til 2.1, opdateringen til 2.2 er blevet anulleret for at åbne for muligheden er vi kan få den ny 2.3 opdatering.

Besvar