Android 2.1 til X10

Vis første besked

74 Kommentarer

Omdømme 6
Helt rigtig,

Havde lidt håbed at jeg kunne hente en generic version, men den er ikke kommet til download endnu. 

Omdømme 6
Hej Janusvm

Jeg har skrevet til dig, at der er en løsning andet sted og lagt link. Alligevel efterlyser du stadig. Ok. Hjælp mig med at forstå. Der hvor jeg linker til, står der:

TDC har allerede testet og godkendt den færdige 2.2 software til Galaxy S med "TDC Variant", altså med TDC-bogmærker og "TDC Nu" widget'en preinstalleret.

Derfor er det kommet bag på os at den ikke er tilgængelig i Samsung Kies.

Vi har kontaktet Samsung og venter på et svar på hvornår vi kan forvente at den kan downloades.

Når det kommer, lægger jeg det her. Hvis vi er heldige, vil det blive tilgængeligt, inden de svarer.

Er det fordi du har en anden telefon? (X10 er ikke fra Samsung, altså??).

Jeg vil gerne hjælpe, men prøv at hjælpe mig  Glad humørikon

miela1, måske du kan forklare mig det? Det nytter jo ikke bare at spørge om det samme igen og igen, jeg har jo ikke vist uvilje til at hjælpe Meget glad humørikon

Vi holder øje og søger svar, så snart jeg forstår hvad I spørger om og hvorfor jeg ikke har svaret.

Hilsen

Det der står der er, at der er en opdatering til Samsung Galaxy S, hvilket ikke er relevant, da jeg spørger efter information vedrørende en opdatering til Sony Ericsson Xperia X10. De to har næppe noget som helst at gøre med hinanden. Jeg vil bare gerne vide hvornår TDC-kunder med en Sony Ericsson Xperia X10 kan forvente at få den software-opdatering, der blev frigivet fra Sony Ericsson til nordiske lande i går. Med andre, hvor lang tid vil det tage at tilføje TDC-bogmærker og TDC Nu widget?
Omdømme 6
Hej Janusvm

Den er sendt videre og jeg vender tilbage, så snart jeg har svar  Glad humørikon

Beklager jeg lige var lidt langsom der. I må holde mig lidt i ørene.

Hilsen

Hvad er det de siger i reklamerne.

"TDC gør en forskel"

Det må man sige,de er bagud i forhold til konkurrenterne .

Godt tanker er toldfri.

De kommer da vel forhåbentlig med den idag TDC - Kan da ikke tag så lang tid og brande den, åber jeg sanderlig ikke.

Ser desværre ikke ud til TDC frik smidt den afsted idag Trist humørikon - Havde ellers virkelig håbet.

Ved at både Telia og Callme har opdatering ude, og tror vist os 3 er kommet med idag så øv øv.

Kom nu TDC Glad humørikon

Omdømme 6
Hej,

Ja vi er mange der havde håbed, men mon ikke det er forde TDC er lidt mere Kvalitets beviste og gerne vil være sikker på at det rent faktisk virker.

Men jeg syndes ikke som en havde gjort oven over at vi kan give TDC skylden for at fordet først SE var en måned forsiked, fordet andet at vi dansker har dårlig tolmodighed.

men håber da også det snart bliver til noget.

Når jeg ser på hvad der er sket med den x10 mini jeg opdaterede fra anden udbyder  er den blevet hurtigere og system menuerne er ændret. Måden man kommer  til ting fra hoved siden er også ændret til langt tryk og vupti. Kameraet er der ikke sket noget med , havde håbet på noget zoom. Der er også andre ting i forbindelse med diverse apps. Husk at tage backup af alt det du kan ,da den sletter alt og man skal redownloade alle sine apps. Hent den nyeste software til telefonen for at lave den backup til sdkortet. Den nyeste er på .

Link: m.sonyericsson.com/backup

Husk at sætte tlf. Til at acceptere software fra andre end marked i system indstillinger for at få lov til at indstallere det.

Stadig en god ide at skrive ting ned omkring opsætning af mail og lignende.

Bare lidt info for at det skal gå bedre for dem der ikke lige tænkt på dette.

"Kan være det bliver bedre i morgen"Humørikon med tunge

Omdømme 1
Jeg har lige talt med en Sony Ericsson udvikler fra deres Xperia afdeling i Sverige.
Han oplyste at opdateringen mangler at blive godkendt af TDC.

Ventetiden er ca. en til to uger.

Det er simpelt hen en skandale at et firma der siger at de vil være de bedste ikke har styr på sådant, når andre mindre selskaber har opdateringen.

Det er en ommer. Gal humørikon

Hej.

Synes godt det vildt TDC og 3 skal bruge 14 dage på denne opdatering, når både Telenor, Telia, Callme og ja sikkert os andre har den ude. (Det er bare lige dem jeg ved med sikkerhed har den ude. )

Kan ikke forstå hvorfor det skal tag så lang tid, men okay vi kan jo ikke rigtig give TDC ( Eller 3 for dem der har det ) skylden, det er jo trods alt SE der har været UTROLIG længe om at få denne opdatering ud, samt haft den forsinket i en måneds tid.

Men med det sagt synes jeg godt nok 14 dage er lang tid Trist humørikon

Hejsa

Ville gerne høre om der er nyt i sagen om 2.1 updaten til Android med Sony X10?!?!? Har lige snakket med Sonys support og den hænger hos min udbyder og godkende updaten.

Er der en tidsramme for dette?

/steen

Steen_ST:

Prøv at læse tråden igennem og du vil måske finde dit svar Glad humørikon - Evt. min tråd lige over din.

Hva teleskab har du?

Omdømme 6
Hej alle

Jeg har talt med testafdelingen og Sony Ericsson, så her er lidt info om den nye SW til X10 serien (X10, X10 Mini, X10 Mini Pro).

2.1 Software opdateringen blev udsendt til "Generiske Terminaler" (ikke operatør-prægede telefoner)  i DK i sidste uge. En terminal er generisk, hvis den er solgt uden Operatør-variant (bogmærker, startside, apps mv).

Det vil sige, at andre operatører ikke har fået opdateringen før TDC, der er bare flere kunder hos andre operatører, der har mobiler uden operatør-tilpasninger.

TDC har også et par hundrede kunder med generiske terminaler som kan opdateres nu.

Hvornår kommer opdateringen så til alle andre end dem som har "Generiske Terminaler" (ikke operatør prægede telefoner)?  

Sony Ericsson har planlagt opdateringen til udsendelse i næste uge (samtidig med alle andre operatører med tilpasninger af software).

Der er altså ikke nogen forsinkelse i forhold til andre operatører endnu.

TDC håber at overholde fristen, men der er risiko for forsinkelse pga. TDC Play.

TDC arbejder nemlig p.t. på højtryk for at udbedre nogle fejl der kan bevirke, at bl.a. TDC Play måske ikke virker efter opdateringen, hvis ikke de bliver rettet.

Det er altså ikke fordi TDC "tilbageholder" opdateringen uden grund. Vi vil bare være sikre på, at kunderne får ny software der virker som den skal.

Hilsen

Hej Patrick Glad humørikon

Vi siger man tak for svaret, og håber på det bedste Glad humørikon

Vi ved selvfølgelig godt at TDC ikke med "vilje" tilbageholder denne opdatering, men selvfølgelig skal de heller ikke sende noget på "gaden" som ikke virker, så synes det virker fornuftigt. 

Ved fra mig selv at der netop er en masse problemer med TDC Play så kun glad for at TDC er opmærksom på fejlen, og vil have dette ordnet inden de udsender opdateringen.

Med det sagt ville jeg dog ønske TDC kunne gøre dette hurtigere, da jeg virkelig har set frem til denne opdatering, og ja nærmest ikke kan vente mere Glad humørikon - Så TDC kom så i sving !! 

Lige et tip som man kan bruge tiden på er.

Hent APPinstaller fra Market. Med den kan man lave backup af sine hentede apps på sit sdkort og geninstallere dem derfra, så skal man ikke hentedem på ny og yderligere har man måske stadig nogen man ikke kan hente mere.

Krydser fingre for næste uge.Humørikon med tunge

Soknu123 jeg ville ikke poste herinde hvis jeg ikke havde tdc som operatør.

selve 2.1 til x10 er udsendt fra Sony d. 31.10.2010 hernfør den popup som der er sat på sonys hjemmeside idag hvor der på produktets info side hos sony er en popup der fortæller om opdateringen.

håber tdc skynder sig og få den done, da det er den her opdatering som x10 burde være leveret med i første omgang (ikke tdcs skyld).

Det er simpelthen for dårligt!!!

Jeg har købt en telefon UDEN binding.

Hvorfor har jeg så fået en TDC præget telefon???

Jeg kan ikke bruge de programmer og demoer, som TDC har lagt på telefonen, da jeg ikke har TDC abonnement!

Og nu skal jeg også vente på opdatering, fordi TDC glemte at fortælle mig, at de solgte mig en TDC Xperia X10 minipro og jeg troede at jeg købte en Sony Ericsson Xperia X10 minipro!!!

Jeg er ikke tilfreds

M.v.h.

JmExperia

Omdømme 6
Hej, JmExperia og undskyld for hvaad jeg skriver nu.

Det burde du da at kunne regne ud når du har købt den ved TDC, hvis du vil have undgået det skulle du nok have snakket med Wupti eller Expert.

Sådan er livet bare.

og jeg er meget tilfreds, med TDC delen ikke med Krig , vold og eller de andre onde ting vi gør ved hianden.

Hej alle,

Jeg har nu lavet opdateringen på min telefon X10mini. Nu kan jeg ikke komme på nettet, download apps og bruge min fb og gmail funktion. Andre gange, hvor der har været en lille ændring, har jeg ændret min APN indstilling og så har det fungeret igen. Denne gang fungere det slet ikke selvom jeg ændre indstillingerne. Når jeg forsøger at åbne en app får jeg en meddelelse om, at der er en netværksfejl. Er der nogen der kan fortælle mig hvordan min APN indstilling skal være og/eller hvad jeg skal gøre for at få det til at fungere igen?

Hilsen

Bianca

Vil nu os give Miela1 ret, så længe du køber en tlf hos et mobilselvskab er den SELVFØLGELIG brandet til der hvor man kan køber, siger lidt sig selv.

Men Jmexperia - Der findes alternativer hvis du ikke vil vente og når du alligevel ikke er kunde hos TDC og ik kan bruge de ting de lægger ind i telefonen, er det jo lige meget at du mister det.

Prøv og søg lidt omkring det på google hvis dette Glad humørikon

Hej 1984bxnl/Bianca

Hvilken opdatering siger du har hentet? 2.1 ?

Hvis du har gjort det eller for den sags skyld bare forsøgt uden at vide det store, har du bare reparet din xperia så den nu er ligesom den dag du købte og tændte den for første gang.

Så den skulle gerne starte op lige sådan, med at du skal logge på din google konto og sætte dine ting op osv.

Du kan prøve følgende: Menu - Indstillinger - - Basisindstillinger - Indstillingsoverførsel.

Der skulle den gerne kunne hente de indstillinger du skal bruge automatisk til internet/wap/mms mm.

Jeg mener ikke, at det giver sig selv, at den er branded når man køber den hos et teleselskab.

Jeg spurgte om jeg kunne købe en helt 100% ulåst telefon, til FULD pris og det sagde de ja til.

Nåh men det er der jo ikke noget at gøre ved nu.

En pudsig detalje er dog, at når jeg kigger på servicemenuen, står der at Phone Software Version er GENERIC - user og opdateringerne skulle jo netop være til GENERIC - user.

Men der står så også, at File System Version er WORLD-1-8_1.1.A.0.8. Skulle der ikke stå NORDIC-....?

M.v.h.

JmExperia

Jmexperia - Kan godt være du ikke mener det Glad humørikon - Men sådan er det desværre, og de har heller ikke snydt dig med det du skriver.

Jeg har købt min experia med TDC Abo. MEN min tlf er heller ikke låst - Alle mobil tlf fra 2010 er ikke simlåst om du så køber den med eller uden abo.

Men fordi du køber den hos TDC er den ALLIGEVEL brandet til TDC.

Når jeg kigger på min servicemenu kan jeg heller ikke se at den er brandet eller noget, men er den fordi den er købt hos TDC.

Om der skulle stå NORDIC eller ej, ja så stopper min expertise desværre Glad humørikon

Håber det hjalp Glad humørikon

Besvar