Alle mails forsvundet fra indbakken | YouSee Community

Alle mails forsvundet fra indbakken

Hej Alle,

Håber nogle vil være behjælpelige her.

Jeg skulle hjælpe mine forældre med at sætte deres 2 computere op til e-mail via outlook.

Jeg fik den sat op på den første computer og det virker fint på den. Det er sat op med Windows XP's standard Outlook Express.

Jeg fik den også sat op på den næste som kører med Windows 7 og Outlook 2007. Problemet er bare at alle mails nu er fjernet fra både webmail, og de ligger heller ikke i Outlook 2007. Det eneste sted jeg nu kan finde dem er på den gamle PC som kører med Outlook Express.

Er der nogen måde man kan flytte disse e-mails på ?

Mvh Anders

5 Kommentarer

Omdømme 1
Hej JEBAOL

Velkommen til TDC-forum.

På begge postpogrammer skal du ind og få hvert postpogram til at gemme en mail på tdc's server.

ving Gem en kopi af meddelelsen på server. Derefter kan du vælge hvor mange dage den skal gemmes. Det forhindrer at webmail ikke bliver overfyldt.

opsætning+gemkopi-2.jpg

De mail der er hentet på den ene pc. kunne du eventuelt lægge ned på en usb og overføre dem på den måde, eller du kunne sende dem til dig selv, så får du godt nok dobbelt på den ene maskine.Glad humørikon

Hej MajaH,

Takker for dit svar.

Hvordan kommer jeg ind under de indstillinger på hvert program ?

Omdømme 1
Nå for pokker - kik her

outlook 2007 - punkt 7

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=19960

outlook express - sidste billede

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=5677

Så er det gjort:-) Tak for hjælpen med det.

Lige et sidste spørgsmål: Er det ikke muligt at få alle de e-mails som allerede er hentet ned på Outlook Express, tilbage til webmailen, sådan at de både vises der, men også på Outlook 2007 ?

Omdømme 1
Hej

Hvis du vil se dem på webmail, bliver du nød til at sende hver mail til dig selv, for at de skal figurere på webmail. Hvis du gør det, kommer de aoutomatisk ind på din outlook 2007 også.

Hvis du kun vil have dem på outlook 2007, er det usb-stikket der er nemmest. Med dit outlook 2007 kan de sikkert importere meddelelserne fra dit usb-stik.

Besvar