Svar

Alarm !

Hej

Har lige fået en Nokia 2700 Clasic, men har et problem ! Jeg har brug for at kunne "indlæse" flere alarmer på telefonen. På min anden Nokia kan jeg nemt sætte alarmen til at ringe feks. kl.17.00 igen kl. 19.00 osv. Det kan jeg bare ikke lige finde ud af om man kan på en 2700.

Hvis nogen kan hjælpe mig vil jeg blive meget glad...

clotho

icon

Bedste svar af clotho 23 november 2010, 21:37

Hej miela 1

Tak for dit indlæg. Dejligt du giver mig ret.

Mit spørgsmål var egentligt om nogen på dette forum kunne fortælle mig om det var muligt at lave flere på hinanden følgende alarmer på en Nokia 2700 Clasic. Det kan jeg forstå ikke er muligt.

Til det første indlæg jeg fik vil jeg da lige bemærke, at det ikke er en telefon jeg har købt, men fået i forbindelse med mit job. Jeg havde derfor ikke selv mulighed for at foretage et valg hvor denne funtion indgår.

Jeg har en personlig mening der er, at det burde Nokia ikke lave om på og at det virker uforståeligt at man forringer sit produkt. Kan jeg se at jeg deler denne opfattelse med miela 1

Alt dette lige har jeg nu fået svar på mit spørgsmål og det skal i have stor tak for Glad humørikon

Clotho

Se original

4 Kommentarer

Omdømme 5
Hej,

undskyld jeg siger det, men var det ikke noget du skulle have fundet udaf inden du købte telefonen.

jeg kan ikke finde nogen steder der står at den kan, så det kan den nok ikke.

Jo, det kan du da måske godt ha´ret i,- tænker bare det er lidt pussigt man "forringer " et godt produkt !

Tak for dit søde svar.

Clotho

Omdømme 5
Jeg vil give dig ret, det er også en function der er hvis ikke standrat så rigtig meget brukt.

men Nokia er jo værdens største mobil telefon firma, så de gør jo hvad de vil.

bare med smart phones har de over 50% af marked.

Hej miela 1

Tak for dit indlæg. Dejligt du giver mig ret.

Mit spørgsmål var egentligt om nogen på dette forum kunne fortælle mig om det var muligt at lave flere på hinanden følgende alarmer på en Nokia 2700 Clasic. Det kan jeg forstå ikke er muligt.

Til det første indlæg jeg fik vil jeg da lige bemærke, at det ikke er en telefon jeg har købt, men fået i forbindelse med mit job. Jeg havde derfor ikke selv mulighed for at foretage et valg hvor denne funtion indgår.

Jeg har en personlig mening der er, at det burde Nokia ikke lave om på og at det virker uforståeligt at man forringer sit produkt. Kan jeg se at jeg deler denne opfattelse med miela 1

Alt dette lige har jeg nu fået svar på mit spørgsmål og det skal i have stor tak for Glad humørikon

Clotho

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P