Afspilning af lyd

Hej!

Kan nogen hjælpe mig? Når jeg afspiller musik fra f.eks. YouTube, CD´er og nyhedsvideoer, lyder alle stemmer som en slags "muse"/"pive" - stemmer. Det er som om at lydene bliver afspillet for hurtigt.

Venlig hilsen Mogens

3 Kommentarer

Omdømme 1
Hej Mogens

Jeg ville prøve at gå ind i kontrolpanel > enhedshåndtering og prøve on det ville hjælpe at søge efter ny driversoftware. Og ved du hva? Jeg aner ikke om det hjælper på dit lyd-problem, men nu er din tråd ihvertfald længere oppe, så kan det være at der kommer et bedre bud.

I forlængelse af mit indlæg, skal jeg lige oplyse at min PC er en stationær Compaq Presario, som efterhånden er 4-5 år gammel.

UNDSKYLD AT JEG RODER RUNDT I MINE INDLÆG :-(

Omdømme 4
Hej bison

En betingelse for at at din gamle pc virker korrekt er at den er fuld opdateret både styresystem og alle afspillere og hvis der ikke er installeret Quick Time player for Windows, kan du downloade den fra Apple's hjemmeside, og prøve at installere den.

Det forekommer mig at jeg har oplevet noget lignende, hvorefter jeg opdaterede alt hvd der kunne opdateres installerede QuickTime og Win Media Player11 og Internet Explorer8 derefter ingen problemer. Den PC jeg her snakker om , er en 7-8 år gammel Fujitsu Siemens med Win XP pro, som jeg en gang imellem stadigvæk gør brug af. Om det var det der afhjalp problemet ved jeg ikke, men det var da et forsøg værd. Den her gamle PC er ikke til at slå ihjel. Blinkende humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)