Afspiller opfører sig meget mærkeligt

Hej :-)

Jeg oplever problemer med min "afspiller".

Jeg bruger TDC PLAY via min tv boks, men hver eneste gang jeg finder et nummer så vil den ikke afspille nummeret og går videre til næste...

Nogle numre kan jeg slet ikke tilføje til min afspiller.

Få gange er jeg heldig den vil afspille nummeret, men så er det kun 1 minut også videre til næste nummer, som den så igen ikke vil afspille.

Hvad gør jeg?

På forhånd tak :-)

Mvh Natascha

5 Kommentarer

Omdømme 2
Hej

Der er ikke så meget at gøre lige pt.
Det er hos tdc fejlen ligger.

http://kundeservice.tdc.dk/privat/driftsinformation/details.php?f=7#id=1745485845
Okay :-)

Men oplever også et andet problem..? Den begyndte at afspille numrene på afspilingslisten, men den kan kun spille dem en gang?

Er det også en fejl fra TDC?

Omdømme 2
Hej Natascha
Der var rigtig mange sjove fejl.
Jeg havde selv den fejl du påpeger og mange andre.
Du burde dog ikke have nogen fejl nu.
Tdc har rettet de fejl der var.
Jeg har selv hørt musik hele eftermiddagen uden nogen som helst problemer.

Jeg oplever også en fejl konstant, play liste skriver den afspiller , men så går der lige 3 sek så stopper den igen. Har prøvet både fra arbejdet og hjemme, samme. TDC play er også utrolig langsom selvom jeg hjemme har 20 mbit og på arbejdet over 100, dog kan der her være begrænsninger på net osv, men det har jeg ikke hjemme...  Må indrømmer jeg har opgivet at bruge play, selvom jeg har det på mit abonnement for har man først haft spotiFy indenfor er det svært at slippe noget der bare altid virker, er hurtigt og nemt at bruge.... men nu er tråden jo om tdc play problemer :-)

.. hm har dog fundet fejlen som slet ikke skyldes Play, men min windows7 64 bit driver til den indbyggede trådløse modem i min Lenovo maskine ?  Skiftede windows7 64 ud med 32bit også spiller alt perfekt.

Viser bare, at man ikke altid skal fare i blæk-huset og skrive det og det ikke virker, men måske lige skal undersøge nærmere først  inden, hvilket jeg beklager ;-)

Bare lige en kommentar herfra Humørikon griner højt

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P