Afspille Play numre vpå pc,en

• Deltager
  • 0 kommentarer
Hej!

Jeg har downloaded et antal numre fra TDC Play. Det har virket uden problemer. Nu har jeg ikke afspillet dem i et længere tidsrum (2-3 måneder) og når jeg vil høre et nummer, får jeg svaret, at jeg ikke har adgang til musikken (efter at have tastet brugernavn ind osv). Jeg logger mig på TDC Play  på nettet uden problemer. Og nu virker musikken - skal man være logget på TDC Play for at høre den downloaded mussik? 

4 Kommentarer

Omdømme 4
Hej hhh211

Ja du skal være logget på, jeg har lige afprøvet det i praksis og det fungerer ikke uden login.

hilsen Bente/bbs

Ja, det er nu alligevel ikke helt rigtigt. For nu har jeg logget mig af nettet, og jeg kan stadigvæk afspille min musik. Jeg antager der er en tidsfaktor inde i billedet, således at hvis du ikke har afspillet nogle numre i længere tid, skal man åbenbart "låse dem op" med sit brugernavn og adgangskode. Da det ikke virkede for mig, skulle jeg først logge mig på TDC's Play hjemmeside og så ville det virke. En lidt underlig måde!

Mvh (og i øvrigt, tak for svaret!)

Omdømme 4
Hej hhh211

Nu tror jeg at jeg ved hvad du mener, afspiller du dem Windows Medieafspiller? For så kan det meget vel være rigtigt.

Jeg har aldrig selv prøvet ikke at spille min musik i så lang tid, så den havde jeg ikke lige været ude forBlinkende humørikon Så blev jeg klogere!!!

Men pyt, bare det virker for dig, så er alt bare okMeget glad humørikon

hilsen Bente/bbs

Yes, Windows Mediaafspiller!

Men, tak, det virker nu!

Mvh

hh

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(