Afsendelse af mail blokeret

• 22 november 2011
  • 1 kommentar
  • 185 visninger

Jeg har 3 mail adresser som jeg har brugt gennem mange år.

Nu er de 2 blokeret for afsendelse.

Har kontaktet TDC som mener at det er en forkert opsættelse.

De er alle 3 under samme konto.

Har forsøgt mange kombinationer af asmpt/smpt og port 25/587

Pt. fungerer den ene adresse under smpt og port 25 som hidtil og ikke som anvist asmpt og port 587!

Jeg kan modtage mails på alle 3 adresser.

Hvorfor er de andre adresser blokeret og hvordan får jeg TDC til at forstå problemet?

Jeg får ikke længere responce fra TDC vedr. problemet.

Ret frustrerende....

Mvh. Lars

1 Kommentar

Omdømme 1
Hej Lars

Det kan jeg godt se er problematisk. Som udgangspunkt virker ingen udgående smtp servere, der benytter port 25 for en tdc privatkunde. Det skyldes den faste spærring af port 25 der er. Den kan hæves, hvis man har en fast ip adresse som koster 50kr/md. Det lyder som om du allerede er opmærksom på dette dog og problemerne stikker lidt dybere end det.

Jeg vil meget gerne hjælpe dig, men det virker som om at det har noget med indstillingerne at gøre, så derfor kan vi nok ikke tage den her på forum.

Kan jeg ikke få dig til at sende mig en mail til nielm@tdc.dk med nogle oplysninger og så må vi se hvordan vi kan få løst problemet. Jeg får brug for:

Det fastnet nummer/em nummer som dine mails er tilknyttet.

De mailadresser det vedrører.

Det login du bruger til din selvbetjening. OBS! hvis du bruger et password, som du også bruger til andre ting, så vær sød at ændre det til et midlertidigt først Glad humørikon.

Så skal jeg nok vende tilbage hurtigst muligt.

Venlig Hilsen

Niels

Besvar