Vi har bredbåndstelefoni. Jeg har forsøgt at aflyt min voicemail fra min komputer, men, når jeg klikker på "høretelefonerne" ser det ud til at der bliver afspillet - men jeg kan ikke høre noget - selv om computerens højttalere er tændt - f.eks. kan jeg sagtens høre lyd fra videoer og andre medier. Hvad gør jeg galt??
Omdømme 2
Hej Dorothy
Tak for dit indlæg
Jeg vil meget gerne undersøge årsagen til, at du ikke kan aflytte dine beskeder via selvbetjening.
Vil du sende mig en PM ( Privat Meddelse ) så kigger jeg på fejlen.
Jeg vil efterfølgende skrive svaret her inde på Forum. Således at andre bruger evt. også kan få gavn af svaret.
Hvis du i mellem tiden selv har fundet en løsning, er du meget velkommen til at dele svaret med os andre her på Forum
Hilsen Angelika - Moderator
Tak for dit indlæg

Jeg vil meget gerne undersøge årsagen til, at du ikke kan aflytte dine beskeder via selvbetjening.
Vil du sende mig en PM ( Privat Meddelse ) så kigger jeg på fejlen.
Jeg vil efterfølgende skrive svaret her inde på Forum. Således at andre bruger evt. også kan få gavn af svaret.
Hvis du i mellem tiden selv har fundet en løsning, er du meget velkommen til at dele svaret med os andre her på Forum

Hilsen Angelika - Moderator
Besvar
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.