Ændringer på dit tv fra 9. Februar 2016

Vis første besked

66 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
 Hvilken er det du har købt.? Er der før søgning af kanaler indtaste Net ID, søge frekvens, modulation og Quam.?

Denver DTB-120cp

Omdømme 7
Badge +7
 Den er jo heller ikke til Kabel TV, så det er derfor den ikke finder kanaler.

Det køre for mig. Blev henvidst til denne http://www.harald-nyborg.dk/p2432/denver-mpeg-4-dvb-c-boks

Men valgte den lidt dyrer. Ha ha

Omdømme 7
Badge +7
 Det er den du linker til der kan bruges, der er andre tilsvarende som f.eks Clint DC1 eller DC5 med intern HDD og CA plads.

Omdømme 7
Badge +7

jsvane skrev:
Det køre for mig. Blev henvidst til denne http://www.harald-nyborg.dk/p2432/denver-mpeg-4-dvb-c-boks

Men valgte den lidt dyrer. Ha ha

Det er lidt underligt at følge dine indlæg. Så har du næsten nyt TV, så er det 8 år gammelt, så virker din nye boks ikke, så virker din nye boks. Er det boksen her du har købt?

Omdømme 7
Badge +7
Som du ser i et par indlæg tilbage, så er det den han fik købt, og den er jo til DVB-T.

Omdømme 7
Badge +7

Radiomanden skrev:
Som du ser i et par indlæg tilbage, så er det den han fik købt, og den er jo til DVB-T.

Men han skriver efter købet, at den ikke virker for derefter at skrive:

"Det køre for mig."

Jeps. Det er den jeg har købt. Jeg syntes lige jeg havde købt mit tv. Men tiden flyver afsted. Jeg må ud og bytte til den anden boks. Trode lige jeg købte noget der kunne lidt mere

Omdømme 7
Badge +7
 Den du har købt, og den du skal købe, kan det samme, bortset fra at den ene er til Kabel TV, og den anden er til DR og Boxer kanalerne på DVB-T.

Omdømme 7
Badge +7

jsvane skrev:
Jeps. Det er den jeg har købt. Jeg syntes lige jeg havde købt mit tv. Men tiden flyver afsted. Jeg må ud og bytte til den anden boks. Trode lige jeg købte noget der kunne lidt mere

Skal det forståes således, at den boks du købte (den der var dyrere) ikke kunne bruges, men så købte du den billigere, der kunne bruges?

Omdømme 7
Badge +7
 Jeg tror vist det er den han behøver at bytte til.

Jeg bytter til den billige model. Den skulle kunne bruges. Jeg takker jer mange gange for hjælpen

Så fik jeg købt den rigtige boks i linker til. Når jeg sætter mit antennekabel i, kan jeg intet finde, men når jeg tager stikket ud kan jeg se de gratis kanaler

Omdømme 7
Badge +7
Hvis det er denne, så skal den virke, har du inden kanal søgning indtastet de korrekte parametre for søgning.?

Net ID 100

Frekvens 143000*

Symbol rate 6875

Modulation 64

http://www.harald-nyborg.dk/p2432/denver-mpeg-4-dvb-c-boks

*Det kan være at der skal bruges 450000 i stedet for.

Hvor skal jeg skrive det henne?

Omdømme 7
Badge +7
Aner det ikke, kender ikke modtageren, men der skulle gerne når man skal søge kanaler komme en menu frem hvori det gøres. Læs manualen.
Jeg læser

Mystisk. Satte kabel i mit fine tv. Nu søger den skam kanaler. Altså mit tv. Uden boks

Omdømme 7
Badge +7

jsvane skrev:
Mystisk. Satte kabel i mit fine tv. Nu søger den skam kanaler. Altså mit tv. Uden boks

Det er jo kun interessant, hvis dit TV finder nogle kanaler.

Jammen den finder vildt mange. Bare ikke dem jeg har i mellempakke. Kanal 4 og 5 osv

Kan det passe, at der skal kort i denne digital box for at kunne se yousee på mit fælles antenne

Omdømme 7
Badge +7
Nej, og den har heller ikke CA plads, kort bruges til bland selv og extra kanaler.

Omdømme 5
Badge +2

jsvane skrev:

Dit gamle fjernsyn kan ikke finde kabel-tv-kanaler. Kun din nye boks kan bruges.

Jeg tror, at du har brug for en ven, som kommer og hjælper dig med din nye boks. Tilsutter den korrekt og foretager en korrekt kabel-tv søgning med netværks-id 00100.

Den er tilsluttet efter anvisningen. Jeg kan bare ikke finde noget sted på boksens meny hvor jeg kan indtaste de værdier jeg skal bruge. Det kan jeg dog på mit samsung tv. Men den er kun mpeg3

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)