Ændring i TDC Plays udseende og funktioner

I dag 14/11 2015 ville jeg finde noget musik med Suzi Quatro. Men til min store overraskelse var siden blevet lavet totals om, så det hverken er til at finde ud eller ind. Hvad er dog grunden det denne vanvittige ændring???

Det kommer også noget op om TDC Play TV. Jeg har ikke TDC som TV-udbyder men derimod YouSee.

ErikHjetting61

2 Kommentarer

Omdømme 2
Badge +6
Hej ErikHjetting61

TDC Play er meget mere end bare musik, og derfor kan du også se alle de andre ting, som universet indeholder. 

Trykker du på Musik, skulle du gerne blive ledt videre til TDC Play Musik.

Vi vil gerne have, at det skal være så nemt som muligt, og det har egentligt været formålet med at ændre udseendet i browser. Det er muligt, at man lige skal vænne sig til det, men jeg håber, at du bliver glad for det, når du lige har lært det at kende igen. Glad humørikon

Hej.

Det er muligt at gå direkte til TDC Play Musik på computer uden først at skulle vælge mellem TV, film, serier m.m. Start med denne adresse: https://musik.tdc.dk/

Man kan eventuelt gemme adressen som en internetfavorit (nogle stedet kaldet Bogmærke), så kan man åbne TDC Play musik med et enkelt klik på favorit-ikonet.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)