Det næste er - og hvad er det egentlig, der står i det brev? - Hvis man som jeg ikke lige er it-nørd, skal man læse brevet nogle gange for at få styr på hvad der egentlig står. - uden yderligere forklaring på, hvad der sker. - og der er da heller ikke meget hjælp at hente på tdc.dk/netbasis, som der er henvist til.
Og herefter bliver man bare rigtig sur! - Ja, jeg kunne blive ved.
Så nu har jeg ændret min e-mail adresse til et bredbånd som er arbejdsgiverbetalt! - og som jeg egentlig altid for at vide, når jeg har talt med tdc. - at det skal jeg sandelig tale med tdc-erhver om?
- så nu er jeg da meget spændt på, hvad der sker?
Det her er da vist lige til "Kontant" på TV2.
Bedste svar af Patrick11
Hej
Denne tråd er startet parallelt med en lignende tråd, med samme emne, andet sted på forum.
Vi lukker denne tråd nu og opfordrer til at læse løsningen på den anden tråd her:
/t5/Abonnement/Hvad-sker-der-med-min-mailadresse-Og-hvorfor-nu-dette-gebyr/m-p/1116#M104
Hvis der herefter stadig er spørgsmål, er I velkomne til at stille dem på den anden tråd. Så kan vi holde overblikket.
Hilsen
Invisigoth
Se original
Denne tråd er startet parallelt med en lignende tråd, med samme emne, andet sted på forum.
Vi lukker denne tråd nu og opfordrer til at læse løsningen på den anden tråd her:
/t5/Abonnement/Hvad-sker-der-med-min-mailadresse-Og-hvorfor-nu-dette-gebyr/m-p/1116#M104
Hvis der herefter stadig er spørgsmål, er I velkomne til at stille dem på den anden tråd. Så kan vi holde overblikket.
Hilsen
Invisigoth