Svar

Adobe flash Player

Jeg har forgæves forsøgt at opdatere Adobe flash player, da der er en kritisk fejl på min version - jeg får en melding om at lukke Windows messenger, hvilket jeg ikke rigtig finde ud af!

icon

Bedste svar af Hornstrup 22 april 2011, 11:46

Hej Steffen

Tak for dit indlæg

Der findes forskellige måder at lukke Windows Messenger på, jeg foreslår den letteste af dem.

Nederst i højre hjørne af skrivebordet, kan du udover at se klokken også se nogle forskellige ikoner.

Et af disse ikoner høre til Windows Messenger. Hvis du ikke umiddelbart kan se ikonet, så prøv med et tryk på den lille pil, der peger mod venstre, nede i højre hjørne. Det skulle gerne bevirke at du kan se lidt flere ikoner.

Når du har fundet Ikonet for Windows Messenger så kan du højreklikke på dette og vælge "Luk" eller "Afslut".

Det burde lukke programmet ned.

Skriv endelig igen hvis ikke dette lykkedes for dig.

Se original

2 Kommentarer

Hej Steffen

Tak for dit indlæg

Der findes forskellige måder at lukke Windows Messenger på, jeg foreslår den letteste af dem.

Nederst i højre hjørne af skrivebordet, kan du udover at se klokken også se nogle forskellige ikoner.

Et af disse ikoner høre til Windows Messenger. Hvis du ikke umiddelbart kan se ikonet, så prøv med et tryk på den lille pil, der peger mod venstre, nede i højre hjørne. Det skulle gerne bevirke at du kan se lidt flere ikoner.

Når du har fundet Ikonet for Windows Messenger så kan du højreklikke på dette og vælge "Luk" eller "Afslut".

Det burde lukke programmet ned.

Skriv endelig igen hvis ikke dette lykkedes for dig.

Hej.

Tak for dit svar - din løsning fungerede, tak

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)