Svar

Adgangskode til mail

Jeg har prøvet at ændre min adgangskode til at logge på min mail på tdc - men det lader ikke til at være muligt, og det står samtidig ude i siden af skærmen, at jeg faktisk ikke kan ændre det.. Men hvorfor dog ikke?? Det kan jeg altså ikke forstå! Håber hermed på meget gerne lidt hjælp eller eventuelt en forklaring.. [i] På forhånd tak!

VH Christel

christeljanine@mail.dk

icon

Bedste svar af Electronic 31 december 2012, 10:37

Hej Christel.

Vi er enige om, at det er inde under "Mail", "Indstillinger" og "Password" her på siden, du prøver at ændre din adgangskode til mail?

Hvis ikke, og du prøver at gøre det via et mailprogram eller lignende, så er dette måden du gør det på.

Se original

7 Kommentarer

Omdømme 5
Badge
Hej Christel.

Vi er enige om, at det er inde under "Mail", "Indstillinger" og "Password" her på siden, du prøver at ændre din adgangskode til mail?

Hvis ikke, og du prøver at gøre det via et mailprogram eller lignende, så er dette måden du gør det på.

Hej Mathias,

Mange tak for dit brugbare svar!

VH Christel

Omdømme 1
Hej Christel

Prøv at se ud for Mathias's svar til Højre:

Accepteret som løsning.

Den knap er faktisk til at klikke på, så andre kan se, du har en løst tråd. Humørikon frustreret

Hej Maja,

Mathias' svar er hermed accepteret som løsning. Så er du forhåbentlig ikke Humørikon frustreret mere Overrasket humørikon

VH Christel

Omdømme 1
Nej Christel -

Jeg bliver bare lidt trist om hjertet når jeg ser alle de kloge brugere der bruger masser af fritid på at hjælpe her i forum og når der så er brugt tid på at afhjælpe et problem, er der desværre mange der ikke markerer deres tråde.

Du har været sød til at sige pænt tak til Mathias, men det er der alt for mange brugere der ikke gør. Det kan få de konsekvenser, at de der hjælper ikke gider blive ved med at skrive, hvis dem med problemet ikke svarer om det har hjulpet eller ej.

Tak Christel, fordi du klikkede på knappen. At Mathias får en løst tråd betyder også, at han måske snart får en ny "tittel" I øvrigtig har jeg skrevet et indlæg om  dette emne her.

Okay - det var pænt af dig at forklare, hvorfor det er vigtigt, at man giver udtryk for, at ens problem er løst.

Jeg kendte slet ikke til dette forum her, og jeg blev også ret overrasket og glad for det hurtige svar på mit spørgsmål.

Faktisk troede jeg først, at når man skrev herinde, var det tdc-medarbejdere der svarede på spørgsmål! 

Men det er jo alletiders, at det er brugere der - i deres fritid - faktisk hjælper andre herinde, synes jeg. Det er en rigtig fin mulighed at have som bruger, så tak for dit svar; nu forstår jeg det meget bedre.

VH Christel

Omdømme 1
Jep og hvem ved - måske er der også spørgsmål, du kan svare på. Glad humørikon

Besvar