Adgangs kode til Web TV

• Deltager
  • 0 kommentarer
Jeg vil høre om det er muligt at have 2-3 adgangskoder til Web TV på samme abonnement.

Grunden til at jeg spørger er at mine børn gerne vil kunne se tv på deres computer, men det kræver at de bruger mit login, som så giver dem adgang til min webmail samt tilmelding og afmelding af div. services hos TDC.

mvh.

Michael

10 Kommentarer

Omdømme 2
Hej msc99

Velkommen på Forum Glad humørikon

Det er kun muligt, at have et login til Web-Tv  pr. husstand.

Hilsen Angelika - Moderator

Omdømme 4
Badge
Kunne man så ikke lave et selvstændigt login til webtv, så ikke alle i hustanden får adgang til mit.tdc.dk og dermed også mailkonto m.m.

Mvh

Kim

Omdømme 2
Hej Kim

På nuværende tidspunkt er det kun muligt at have et login til Web-TV og mail.

Men idèn er rigtig god, og det er noget jeg vil gå videre med.

Hilsen Angelika

Hej

Jeg håber at ideen bliver vel modtaget og ført ud i livet, da den løsning der er nu gør at mine børn ikke bruger web tv.

mvh.

Michael

Vil blot lige give mit besyv med.. Efter at TV signalet udelukkende er digitalt er det endnu vigtigere at vi får mulighed for at lave denne 'differentieret' adgang, da flere villa områder ikke kan trække mere end en TV session. Og men børn og unge i huset føler mange sig 'nødsaget' til at søge andre TV løsninger, da man som forældre netop ikke ønsker at give sine unger ubegrænset adgang til 'mit TDC'.

Omdømme 1
Hej HelleV og msc99

Velkommen til TDC Kunde til Kunde forum.  

En rigtig god nyhed.Meget glad humørikon

Prøv at se her: http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=27923

Hej MajaH

jeg har oprettet en, men vil gerne have en til, jeg prøver men der bliver ikke sent en mail til brug for

oprettelsen af den siste. håber der er et svar til dette ????

vh jan

Omdømme 1
Hej Jan

Jeg ville gerne gå ind og prøve at oprette en ekstra login, for at se hvad der sker. Det kan jeg bare ikke, fordi jeg er yousee-kunde.

Siden er ret ny, og derfor er der nok ikke mange kunder der kan hjælpe, derfor er Hotline sikkert det bedste bud. 80 80 80 47  

Kan andre hjælpe?

Hej MajaH

Har siden jeg skrev, løst dette Meget glad humørikon

problemet var at jeg ikke fik en mail der skulle aktiveres ( har nok prøvet 15-20 gange over 4 uger )

men nu er den her og det virker lol.

men tak for hjelpen

vh. Jan

Omdømme 1
Selv tak!

Det kan indimellem betale sig at være ihærdig..Blinkende humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(