Svar

Adgang til HomeDisk, via ikon på skrivebord.

• NOL
  • 0 kommentarer
Jeg har lige fået installeret en HomeDisk. Når jeg prøver at logge på via genvejen på skrivebordet sker der ikke en "dyt". Når jeg højre klikker på ikonet kommer der en meddelsesboks. Som viser følgende.

- Windows Sikkerhed

- Angiv adgangskoden til netværket

- Så kommer der en boks, hvor min mail adresse er skrevet, og jeg skal derefter skrive min adgangskode.

- Det gør jeg så, (jeg går ud fra, at det er den samme kode, som når jeg logger ind på "Mit TDC")

- Når jeg har gjort det, kommer der en rød cirkel med et kryds i, og "adgang nægtet".

Så nu er jeg kørt fast. 

icon

Bedste svar af Stephen1 18 november 2010, 22:14

Hvis ikke du allerede har gjort det, skulle du måske prøve at etablere HomeDisk som netværksdrev på din PC (trin 4 i installationsvejledningen).

Prøv følgende:

1) Klik på skruenøglen øverst til højre i skærmbilledet med de 4 ikoner

2) Indtast brugernavn og adgangskode, som du bruger som TDC Login

3) Kilk på næstyderste ikon ("Opret drev på pc") på det skærmbillede, der kommer frem med systeminformation

Hvis du bruger Windows, skulle du herefter automatisk kunne få etableret HomeDisk som netværksdrev på din PC. Så kan du i hvert fald se, om HomeDisk fungerer som netværksdrev, og forhåbentlig overføre filer til HomeDisk.

Se original

3 Kommentarer

Omdømme 4
Hej NOL

Hvor langt er du kommet i installationsvejledningens trin? Har du fået registreret HomeDisk?

Mvh

Stephen

Ja den skulle være registreret. Jeg kan godt komme ind på det billede hvor man kan se de 4 ikoner, (Musik - Billeder - Video - Dokumenter) men jeg kan ikke ligge noget ind, da den bliver ved at spørge efter "adgangskode"

Jeg er lost.

Omdømme 4
Hvis ikke du allerede har gjort det, skulle du måske prøve at etablere HomeDisk som netværksdrev på din PC (trin 4 i installationsvejledningen).

Prøv følgende:

1) Klik på skruenøglen øverst til højre i skærmbilledet med de 4 ikoner

2) Indtast brugernavn og adgangskode, som du bruger som TDC Login

3) Kilk på næstyderste ikon ("Opret drev på pc") på det skærmbillede, der kommer frem med systeminformation

Hvis du bruger Windows, skulle du herefter automatisk kunne få etableret HomeDisk som netværksdrev på din PC. Så kan du i hvert fald se, om HomeDisk fungerer som netværksdrev, og forhåbentlig overføre filer til HomeDisk.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)