Abonnementsaftale ???

• 0 kommentarer
Hej TDC.

Undertegnede ønsker at skifte fra et VIASAT- til et TDC-abonnement.

Henvendte mig derfor i min lokale TDC-butik for ca. 1 mdr. siden og fik efter en meget rodet og usikker vejledning fra butikmedarbejderens side en aftale om et HOME-TRIO abonnement på plads med div. tilvalg af programmer og serviceaftaler.

Imidlertid blev jeg efter få dage kontaktet af en servicemedarbejder fra TDC, som meddelte mig, at HOME-TRIO ikke kunne leveres på min adresse ! hvilket faktisk var noget, som medarbejderen i butikken havde brugt tid på at undersøge at det kunne ?

Mødte derfor op i TDC butikken igen for små 2 uger siden og fik nu aftale om et YOUSEE-abonnement med en anden medarbejder, som virkede noget irriteret over min kritik af det hændte og kun var intersseret i at afslutte ekspederingen af mig hurtigst muligt.

Men ok, jeg fik min aftale om et YOUSEE-abonnement, som imidlertid først skulle startes op så tæt på d. 31.3. som muligt, da mit abonnement hos VIASAT udløber hér, og jeg naturligvis ikke er interesseret i at skulle betale for 2 TV-abonnementer.

Man lovede i butikken, at man nok skulle vente med at starte abonnementet op til tidligst omkring d. 25.3.

I eftermiddags fik jeg imidlertid en SMS fra TDC, der meddelte at min HOME-DUO aftale ville blive installeret d. 14.3. !! ???    (Ordrenr. 126166377)

Jeg vil derfor gerne have svar på:

Er en YOUSEE aftale det samme som en HOME-DUO aftale ? Det giver ingen mening for mig, hvis det skulle være tilfældet, idet intet er ændret omkring min telefoni eller bredbånd.

Hvorfor overholder man ikke aftalen om tidspunktet for abonnementets opstart ?, eller er det sådan at abonnementet først aktiveres, når YOUSEE-boksen er aktiveret ? Det fik jeg ingen information om i butikken.

Under alle omstændigheder ønsker jeg ikke mit YOUSEE-abonnement startet op før tidligst d. 25.3.2011.

Med venlig hilsen

AMFD

1 Kommentar

Omdømme 1
Hej amfd og velkommen til forum Glad humørikon

TDC Forum er et sted hvor du kan spørge andre brugere om hjælp, samt hjælpe andre brugere med spørgsmål de ønsker hjælp til (TDC Forum - stedet hvor du får hjælp eller hjælper andre)

Det er derfor vigtigt at du tager kontakt til TDC kundeservice, da en HomeDuo aftale IKKE er det samme som YouSee.

Du kan se telefonnumre og åbningstider på denne side:

http://kundeservice.tdc.dk/privat/element.php?dogtag=p_help_kon_bb

Mvh Joachim

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8