Spørgsmål

+45 foran nummer når jeg ringer til udlandet

• Deltager
  • 4 kommentarer
Hvordan får jeg +45 foran mit nummer når jeg ringer til udlandet?
Når jeg har ringet op til kontakter i udlandet er der ikke +45 foran når de prøver at ringe tilbage til mig i DK. Hvordan kommer der det?

8 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Der skal naturligvis ikke 45 på nummeret når der ringes til udlandet, da det jo er det Danske retnings nummer som bruges FRA udlandet, til udlandet skal der bruges det pågældende lands retningsnummer, f.eks UK som har 44.
Retningsnummer ligges automatisk til når opkaldet modtages i udlandet.
Når jeg har ringet til min mand eks. I Sverige kan han ikke bare ringe tilbage på opkaldet da der ikke er +45 på det nummer jeg har ringet fra. Han bliver derfor nød til at gå ind i hans kontakter for at ringe tilbage til mig. Det burde da være sådan at man kan ringet tilbage på opkaldet man lige har fået?
Omdømme 7
Badge +6
Det er så muligvis fordi det er mellem 2 Danske numre.
Lige nøjagtig. Kan det ikke lade sig gøre at der altid er +45 foran når man ringer ud.
Omdømme 7
Badge +6
Hvordan er dine numre lagt ind.? Som et DK nummer xxxxxxxx, eller som et internationalt nummer.?+45xxxxxxxx. Jeg har alle DK numre lagt ind med +45, alle udenlandske kommer ind med landets retningsnummer. Nogle DK numre kommer ind som DK andre kommer ind med +45 foran.
De fleste af mine kontakter ligger med landekode på og er jeg selv i udlandet sætter min mobil selv landekode på opkald.
Mit eneste sisuen er om man nogen steder kan sætte +45 på sit eget udkald?
Jeg kan se i indstillinger “om enheden” er der et emne der hedder “ mit telefonnummer” men under det står der med gråt “ikke tilgængeligt” kan det have noget med det at gøre?
Mit eneste issue skulle der stå
Omdømme 7
Badge +6
User59 skrev:

Mit eneste sisuen er om man nogen steder kan sætte +45 på sit eget udkald?

Aner det ikke, kan kun sige når jeg modtager fra udlandet er retningskoden altid med. Opkald fra Danske numre når i udlandet vises også med 45 foran, hvis kontakten genkendes af telefonen, da numrene er lagt in med DK retningskode, den vises også når der modtages i DK.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)