20/5 mbit

• Min
  • 0 kommentarer
Hej TDC.

Der er virkelig noget galt i vores internet forbindse.

Når jeg spiller world of warcraft, så hakker det sygt meget i forbindsen. Også når min kæreste spiller CS og jeg spiller world of warcraft på samme tid, så hakker det endnu mere. Og det har det aldrig gjort før .. Det blir værre og værre.. Det begyndte for alvor at hakke for 1-2 måneder siden.

Vi kan snart ikke klare det mere!!

Vi har prøvet en internet hastighedstest. Der står 17,53 mbit/0,78 mbit. Så der er virkelig noget galt med internet forbindsen.

Har prøvet at slukke og genstarte routeren. Det hjælper ikke.

Håber I kan finde ud af hvad der galt eller gør noget ved det.

MHV RJ

2 Kommentarer

Omdømme 5
Hej,

Med en 20/5 forbindelse er 17,5 i download hvad du kan for vente, men din upload ville jeg forvendte noget mere.

det du har er hvad jeg vil forvente ved en 20/1 så er du sikker på at det ikke er det du har.

Jeg vil tro at det er din/dine computer den er galt med så jeg vil anbefale at du tjekker for virus og spyvare på alle dine computere.

Når du bestiller en 20/5 får du typisk en "flex hastighed". 

Dvs at din forbindelse max kan f.eks køre 10-20 download / 1-5 upload. 

En hastighedstest på 0,78 Mbit kan som sådan godt være en 1Mbit upload da den bruger ca 10-15% til overhead. 

Men som den anden skriver så kunne det tyde på at du har bestilt en 20/1 forbindelse, som kører flex.

Hvis du mener at det kører skidt, kan man evt nedsætte hastigheden for at fjerne evt bitfejl på linien. Dvs med færre bitfejl mellem centralen og modemmet, bør I få en stabil forbindelse til nettet.

Dog kontrollere Jeres computer for netværk trafik med evt DUmeter. Hvis trafikken når jeres max upload, er der ikke nok til download, samt omvendt.

Dvs hvis I uploader 100% af jeres hastighed, vil I opleve at I ikke kan komme på nettet. 

håber det gav mening. Glad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P