Spørgsmål

2 playstations på 1 router. Nat Type 2 og 3

Hej Yousee.
Jeg har 2 playstations og 1 Router ( Sagemcom Fast 3686). Jeg kan se et 2 år gammel indlæg fra Kaiser, at har har samme problem.
Problemet er: Vi har brug for at begge PS4 køre med Nat Type 2 for at spille online
Jeg har fulgt jeres vejledning med at forwarde en port. Jeg kan desværre ikke få det til at virke.
Kan i hjælpe.

3 Kommentarer

Omdømme 4
Badge +6
Hej Jacobakjaer

Du mangler et svar - lad os se, om vi kan få lavet om på det.

Du har ikke skrevet, hvad det er, de volder dig problemer - er det noget bestemt i vejledningen eller hvordan? Jeg må indrømme, at det ikke er noget, vores support kan hjælpe med, men det kan ske, der sidder en her på forummet, der ved noget, hvis du fortælle lidt mere. :)

Stefan, YouSee Forum Team
Tak for svar Stefan. Jeg vil anbefale at man resetter sit modem og eller forwarder porte til ps4. En ting jeg fik oplyst er: under advance kan man fjerne UPNP. Hva så det betyder. Sidst er der denne side, som oplyser hvilke porte der er åbne for diverse online spil
https://portforward.com/ports.htm
Tak herfra
Omdømme 7
Badge +7
Er UPnP slået til kan software f.eks. spil selv åbne de nødvendige porte via UPnP. Bruger man ikke funktionen, kan det ofte betale sig at slå det fra, da funktionen så ikke belaster routeren. Nogen vælger at slå det fra af sikkerhedsmæssige grunde, da de ikke ønsker malware bare kan åbne porte efter behov.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)