2.2 VIRKER. | YouSee Community

2.2 VIRKER.

Så er mobilen - Samsung Galaxy S UPDATE (TDC Brand) med Andriod 2.2 - Via. Kies.

Og det virker perfekt på Dansk, og den arbejder meget hurtigere, og en del lækkere detaljer nu.... FRÆKT.

5 Kommentarer

Hvilken version af kies brugte du og mistede du dine data da du opdaterede?

Jeg bruge den alm. KIES man henter via. link på Samsungs hjemmeside - Den er på Dansk osv. Kan ikke lige lure versionen.

Jeg har intet mistet i kontakter, smsér, filer, kallender, programmer, apps osv. osv.

Nu har jeg os selv fået opdateret min SGS til Android 2.2 (Froyo) uden problemer og som du sagde beholdt alt.

Men jeg mistet mit tdc på forsiden af skærmen plus tdc ind i programmer, har du os mistet det?

Nu når vi endelig kan opdatere vores SGS også skulle miste tdc´s brand er virkelig surt når man har ventet.

Mit TDC er også væk - Og det er helt i orden med mig, for jeg bruger det ikke til noget. . Musiken kan jeg hente et andet sted.

Nu er telefonen fri for TDC brand - Så kan man arbejde med den.. Og om lidt er det tid til Android 2.3 som man er udstyret nogen telefoner med.

Omdømme 1
Tillykke David7!

Vær du glad for at være sluppet for TDC NU.

Mage til amatøragtig apps. skal man lede længe efter.

æ-ø-å kunne den ikke engang vise! Helt ærligt, var det praktikanten der lige lavede det program?

Og du kan sagtens have TDC play alligevel, den eneste grund for mig til at vælge TDC.

Kører nu 2.2.1 Froyo, fuld fart frem!

Besvar